Ik dacht dat ik de winnares al voorbij had horen komen in de eerste uitzending. Maar Fabienne – A Team – The Voice Kids heeft geduchte concurrentie gekregen!!
Annelotte Skinny Love The Voice Kids Ik vind deze ook geweldig. Ook een lekker gewoon meisje, niet zo opgedirkt. En deze was leuk omdat ze nul ervaring had en toch best kon zingen: Aisha Listen The Voice Kids En deze omdat ze gewoon het aller cutest is: Amy – Bleeding Love – The Voice Kids Maar inderdaad die Vajen vond ik ook prachtig.
Bente is idd heel goed . Laat ik het zo zeggen meer talent en beter talent bij de kids dan de volwassenen .
The Voice voor volwassenen heb ik nooit gevolgd. The Voice Kids...1e aflevering gekeken en ben het blijven volgen. Zo schattig soms die "kleintjes". En wat zitten er mooie stemmen bij zeg! Vond Bente net erg goed!
Ik ben ook aan het kijken, zit net te denk dat de stoelen net anders stonden marco aan de linkerkant...... maar ze stonden toen andersom gedraaid...... lekker helder....
ik vind dat als je denkt dat het niet meer beter kan (vorige afleveringen) het nu toch weer is gebeurd!!! veel beter dan the voice big. maar ook logies, de echte talenten die gaan natuurlijk niet met de voice meedoen.... bij voice kids heb je dat nog wel, dat zijn de zangers van de toekomst. petje af voor bente