Nou ik vind dit eerlijk gezegd niet heel geweldig, beetje een piep stemmetje. Die uithaal was wel mooi.
Ik vind vajen wel een poppengezichtje hebben, en ze zingt best aardig, maar hou niet van haar stem. te kinderlijk-schreeuwerig. Ik ben benieuwd naar melissa, die was mijn favoriet..
Grappig dat ik dit topic tref,zit ook te luisteren maar dit optreden van Vajen valt toch heel erg tegen vind ik.. vorige was een stuk beter! Al was die uithaal wel geweldig!
Ik ben fan van Melissa & Fabiënne. Die Melissa, wat een stem! En Fabiënne... Geen ervaring niks, en dan zo'n stem. Echt te gek! Vajen vond ik niet lekker klinken. Vind da tze tot nu toe alleen haar auditieliedje echt goed gezongen heeft.
Ik vind fabiënne heel erg goed. Moet toch toegeven dat ik vajen ook erg goed gaat. En dave was ook super. Lieke en channa gaan het eerst afvallen denk.
Hier stem ik ook op Fabiënne! Kan goed zingen, is een mooie meid om te zien, en me dochter heet ook zo hihi.
Ik vind haar juist geweldig! Hoewel ik moet zeggen dat ze vanavond niet zo is (vind ik dan) als de andere keren..