The voice kids.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mama van Marit, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

Helemaal mee eens! Jammer dat Melissa eruit ligt. naar mijn idee is Vajen echt een stuk slechter ook al heeft ze een heel groot bereik.
    ik heb haar echt een paar keer er goed naast horen zingen :S

Fabienne is ook naast Melissa mijn favouriet, alleen had ik bij haar optreden wel het idee dat ze teveel Christina Aguilera probeerde na te doen. Ik denk dat het tussen haar en Dave zal spannen

2. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    ik ga voor dave

3. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Fabienne!! Wauw, wat een optreden en wat een natuurtalent.
    Vajen vond ik goed, maar ik vind het nu teveel een kunstje worden. Bovendien vind ik de klank behoorlijk schel.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    jeeeeej

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeeeeej, Fabiënne heeft gewonnen!!!

6. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Helemaal terecht wat mij betreft!!!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind Vajen ook wat schel, maar haar uithalen blijven prachtig en ik blijf van mening dat ze zó onder contract kan bij Disney :) . Het liedje wat ze uitgekozen hadden om op te nemen vind ik overigens écht niet mooi voor haar.. erg jammer.

Fabienne vind ik goed -en ik haar haar gedrag al eens verdedigd vanwege zenuwen maar het 'nee' kwam er wel wat grof uit nu, toen ze vroegen of ze nog wat wilde zeggen... Ja het is een kind- maar pfff ;) maar oke. Ze kan érg goed zingen in elk geval :)

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ja, terecht :)

Minder terecht vonden wij de keuze van Marco maar het publiek ging met 'm mee dus zal wel aan ons liggen, wij werden weggeblazen door Melissa!

Dave vind ik ook een heerlijk joch.

Al met al genomen heeft Nederland een goeie muzikale toekomst, wat een talenten!

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik denk dat de keuze van marco ook deels gelegen heeft aan het uiterlijk en de hordes fan's die Vajen reeds al had.

10. Kruimel1

Kruimel1 Actief lid

3 dec 2011
    203
    0
    16
    Fabienne terecht gewonnen. Vajen in mindere vorm..

Deel Deze Pagina