Wie gaat er ook weer kijken vanavond? Vind t altijd heerlijke tv. familie en vrienden weer bij elkaar gebracht met deze dagen! Zakdoekjes liggen alweer klaar
Yup il normaal neem ik t op en ga ik naar de kerk op kerstavond. Maar ben sinds een uur ofzo hondberoerd dus dan maar gelijk kijken
Dat is hét begin van mijn kerst/verjaardag.. Jankend op de bank naar All you need is Love kijken haha
hier ook altijd wel speciaal omdat t vandaag ook onze trouwdag is. lekker romantisch samen op de bank all you need is love kijken haha
Ik zit al klaar! Man staat in de keuken voor te bereiden voor morgen, kan ik op m'n gemakje zitten snotteren
En dat vind ik nou altijd reuze irritant.....Waarom moet die Robert ten Brink altijd meezingen aan het begin? Tenenkrommend, sorry! Maar goed, hebben we ook weer gehad. Nu lekker kijken.
Ik snap deze niet helemaal, met die twee zussen uit Amerika? Is dit nu hun moeder en broer? Waarom wonen die twee meiden in Amerika dan?
Ouders zijn gescheiden. Meiden konden niet wennen in NL en zijn weer boj hun vader in Amerika gaan wonen. En broertje is bij moeder in NL gebleven.