Heb hem net ff gegoogled, heeft al behoorlijk wat bereikt in the usa en is zoon van een bekende singer/songwriter.. Maar met zo'n houding kom je vaak ook wel ver.. Die met die harp is ook wel apart..
Ik vind het vanavond allemaal maar zo-zo Heb nog niet 1 ertussen gehoord waar ik gelijk bij dacht: wow! Vorige week wel, bij charlie en bij guy...
Aan zijn CV te horen heeft die dat toch ook? En tijdens zijn optreden zag je gewoon een rasartiest + iemand die enorm veel ervaring heeft.
Marco heeft een sterk team hoor! Die meid met de harp, en die met de blote voeten, WOW!!!!! Mooie aflevering weer.
Ik dacht even dat meisje met de harp word niks! Maar ze begon te spelen en zingen kreeg kippenvel . En zich zelf begeleiden top. Dat meisje uit curaçao was / is ook goed. Waren wel meiden bij die ver kunnen komen. En de jongen uit Groningen klonk ook goed! kan ook niet anders daar wonen leuke/ lieve mensen he! en ook nog eens talend gay en deze jongen De lat licht dit jaar ook weer erg hoog!!
Ik wou net zeggen, soms moet je The Voice dan maar even als bijzaak zien . En 49 al! Wow! Ziet er niet zo uit zeg. Ben wel benieuwd hoe hij klinkt als hij een prettiger, rustig liedje zingt... Dat meisje met de harp vond ik echt super, kreeg er helemaal kippenvel van.
ik vondt haar met die harp wel goed maar niet zo dat ik kippenvel kreeg eigenlijk... Vorige week vondt ik ze beter idd!
Ik had bij de laatste Iris Kroes echt zoiets van WOW! Voor de rest viel het me zwaar tegen, die amerikaan vond ik echt veel te overdreven, echt niet mijn type Ik lees net dat Iris uit mijn provincie komt en heb even filmpjes bekeken van haar op Youtube en ze is geweldig moet ik zeggen
ik vind dit helemaal een geweldigere combi dan vorig jaar. ze zijn heerlijk informeel met zijn alle. Vind marco wel redelijk down to earth. ik zou zelf voor Jenny niet gedraaid hebben.
Oew hij is echt heel goed. Heerlijk! Scheelt natuurlijk ook dat dit mijn muziek smaak is dan vind je iets al sneller lekker om naar te luisteren. Maar ik ben fan van ERWIN!