Leuke aflevering weer... maar wat was er aan de hand met Paul Turner, ik snap echt dat ze allemaal!!! omgedraaid hebben voor hem. Vond hem echt verschrikkelijk. Ik vond die Jeevan ook echt super klinken en een leuke koppie hebben.
PAUL TURNER!! Ik kom misschien van een andere planeet, maar ik kan deze man niet aanhoren en zien! Wat een verschrikking!! Die stem ging door merg en been, en dan zijn hele verschijning zo over de top gay! Nee sorry, maar ik kan haast niet anders dan denken dat deze meneer door is puur voor de kijkcijfers! Dat laatste meisje was trouwens erg goed! Belachelijk mooi ook
nope zeker niet erg. vond het ook terecht dat ze niet door was, los nog van dat arrogante gedrag. Ik vond Sharon erg goed. ik 'kende' haar nog van die meisjesgroep. Ze is echt zoveel beter geworden. Geweldig! maar niemand heeft me nog zo geraakt als Guy
Ik vind die Guy denk ik nog steeds het best, al vond ik Edwin of Erwin Nijhoff ook erg goed gisteren. Mooi nummer ook van Springsteen.
ben ik eigenlijk de enige die het maar raar vind dat er engelse en amerikanen meedoen aan the voice of HOLLAND straks hebben een winnaar van de voice of holland en die komt niet uit holland ik bedoel dus echt diegene die niet in nederland wonen maar gewoon even hier zijn om mee te doen aan het programma verder vind ik het een super programma
Ja ze wonen wel in NL. Als ze voordat ze gaan optreden met Martijn of Wendy gaan praten vertellen ze dat ze in NL wonen.