Snap niet dat er voor haar gedrukt is idd werd er niet warm van. Ben benieuwt wat er nog meer komt. Kan er nog niet warm van worden.
Nee, vind het ook nog aardig tegenvallen tot nu toe.. Maar goed, misschien dachten ze Save the best for last?
Die pastapipo zong wel heel mooi he.. Maar een van die zoons van hem, komt me heeeel bekend voor! HEeft die toevallig meegedaan aan een andere talentenjacht ofzo??
deze met dat jampotbrilletje, is dat een grapje ofzo??? O en ik mag dat trouwens zeggen hoor, heb zelf -8,5, meer jampot ga je ze niet krijgen
Denk vanwege zn musicaliteit (hoe schrijf je dat???) dat hoorde ze natuurlijk al in zn gitaarspel en ik moet zeggen ik vond hem ook heel fijn om naar te luisteren.(en naar te kijken)
Deze jongen komt er wel met zijn muziek . is idd heerlijk om naar te luisteren. Roeltje@ De beste bewaard voor vanavond als laatste dus idd . Volgende week maar weer afwachten wat er staat , hoop wel wat meer talent en nog beter dan vanavond.
marnat, idd ik vond er vandaag wel goede bij zitten, maar ik vond het over het algemeen wel tegenvallen in vergelijk met de andere avonden.