Nog niks spectaculairs gezien. Begin een beetje het gevoel te krijgen dat de echte goeie mensen in de eerste afleveringen al zijn geweest..... Wie weet welke verassingen er nog volgen vanavond
die laatste dame! geweldige stem!!! heerlijk. verder vond ik die andere dame laurie gewoon erg leuk mooi bescheiden lief en een apart geluid.
hmm ja wel leuk maar nu niet echt een supergoede ertussen.. Maar die laatste meid.....wat een coupe!!?
ik hou eigenlijk niet van zulke programma's maar tvoh is wel goed, Erwin Nijhoff is een toppertje, aantal weken geleden geweest.
ik hou van the voice, maar ik ben sowieso wel idolaat van talenten shows, aangezien ik een groot muziek liefhebber ben.
ik kijk vanavond weer, toch is het meisje met de harp, iris en guy met de piano mijn favoriet! kortom ik zit vanavond met een wijntje en wat te kabbelen lekker voor de buis te genieten van the voice! laurie vond ik ook erg leuk! en goed! mss komt die nog wel ver
lekker kabbelen vanavond Haagje! ik zit er ook alweer voor klaar! helaas is man weg, normaal onze vaste vrijdagavond, dus nu maar alleen met thee en kruidnoten!!
ja vond t ook wel ehmm..wat is het goede woord..aandoenlijk ofzo? van de vrouw van 49.. dat ze zo dr droom achterna ging nog! weet je wat ik stom vind? dat marco iedere week hetzelfde bloesje en hesje aan lijkt te hebben
Vinden jullie Marco ook zo overdreven of ligt dat aan mij? Ik vind Roel en Nick&Simon het leukste lig altijd in een deuk om die gasten.