Ehm dat was ie ook...Hij heeft een tijd in "Op Sterk Water" gespeelt, cabaret groep. Heb hem ooit lang geleden gezien in ons jongeren centrum, was erg leuk. Improvisatie cabaret was dat.
Ik vond het een enorm leuke aflevering!!! Maar die battles vind ik net als vorig seizoen stom.... 2 goede tegen elkaar en 2 "slechtere". Er gaan er steeds kei goede zangers / zangeressen uit terwijl er ook slechtere doorgaan..... Dat vond ik zo erg vorig seizoen. Die vrouw die tegen Ben Saunders moest. Haar vond ik ook waanzinnig, maar Ben was toen al de grote favo...
Nee, dat vind ik dus ook, stoor mij er soms ook aan. Maaaaaaarrrrrr alles beter als die jeroen van dr boom
vreselijk wat een tutje hahaha =) die kon wat mij betreft gelijk wel weer in de make over!!! huppaaaa! qua stem, tja we hadden vorig jaar jennifer... bijna hetzelfde... Ik vind marco helemaal niet overdreven, ik had het nooit zo op marco b, meer omdat hij een lievelingetje was van iedereen en ik zijn muziek allemaal hetzelfde vind... en ook al zingt hij vandaag is bruin de kleur van p... hahah dan zal het een hit worden. maar goed, ik ben wel heel erg bij gedraaid want ik vind hem juist heel erg sympathiek en leuk over komen! Wie zijn jullie favourieten?
Ik heb helemaal in een deuk gelegen om die meid bij 538! Wat sneu, ze dacht echt dat Angela haar had gekozen. Bleek het toch die andere meid te zijn, haha. Mag ik Roel adopteren? Ik vind hem zo leuk!
\ whaha je hebt helemaal gelijk! arme man, en zijn vrouw maar iedere keer snel wassen om t op tijd droog en gestreken te krijgen ik vind roel ook zo goed, en om nick en simon moet ik altijd wel hard lachen ja! ben ook erg blij dat jeroen vd boom eruit is, daar vond ik niks aan@
ik heb een keer met roel het podium mogen delen toen hij nog maar twee hits op zijn naam had staan, hij is echt hylarisch! en kan echt behoorlijk goed drinken in de sambuca, wat ik toen helemaal niet lekker vond, maar totaal niet wou laten blijken, want kom op het was roel van velzen, toen nog niet zo groot als nu, maar ik wist wel dat die kleine man ooit groot zal worden! hij had toen de hits, baby get higher en burn... wat een toppertje!
Nou de aflevringen zijn door elkaar gemixt en uitgezonden he dames...dus dan lijkt het alsof ze iedere keer hetzelfde aanhebben, Angela heeft ook iedere week haar prachtige rode jurkje aan hahahaha
Spannend vanavond de live uitzending/Battle. Kan alleen niet met jullie mee lullen in dit topic vanavond. Ik ga het zo bij mijn ouders kijken is wat gezelliger want kijk het altijd alleen op de bank hier want vriendlief houd er niet van. Kijk-ze allemaal straks !
wederom weet je op voorhand al wie er door gaat... sommige kunnen gewoon niet winnen van degene waar ze tegen moeten.. maar goed. zo krijg je natuurlijk wel een bepaalde schifting..
hm.. kom terug op mijn woorden..... angela en marco toch personen tegenover elkaar gezet die echt aan elkaar gewaagd zijn...