klopt de ander was in dit nummer kwa zang zuiverder ben ik met je eens maar de manier van zingen man maar ik hoop dat ik nu nog even mag genieten van true colors
ja ik vond m in the blind auditions ook geweldig hoor. Hij heeft een prachtige stem waar ik helemaal in mee gevoerd werd
en nu weer man blijf dit zo mooi vinden (dit nummer is heel speciaal voor mij ) zit echt met tranen wow !
Blij dat Guy door is zeg! Een van mijn favoriet en toen stond ie in de sing-off ik had het niet meer Maar hij is door!
Ik had precies hetzelfde! Hij had 2 uitglijdertjes, maar jeetje, dat heeft zelfs de beste artiest! Ik krijg tranen in mn ogen bij zijn stem, positief natuurlijk Ik denk niet dat hij gaat winnen, maar ik ben fan!
Tuurlijk ging ie door! Zaten wel leuke battles tussen maar ook de meest vreselijke allertijden, Marco Borsato schaamde zich echt dood...snapte toen al niet waarom ze zo lyrisch waren over die ene maar dit was wel heel dramatisch. Weet zo ff geen namen maar denk dat jullie wel weten welke battle ik bedoel Volgende week live, leuk...
Vond het ook een verkeerde keuze om Moves Like Jagger te doen. Het is een moeilijk nummer en niet gezongen door de minste artiesten (plus dat niet alleen Aguilera hoog kan zingen, maar Adam Levine staat ook bekend om zijn hoge noten..), 2 dames hadden dit wel kunnen zingen denk ik. Maar timing is wel alles he en daar ging die eerste al gelijk de mist mee in. Verder vond ik alle battles een beetje saai en gingen er heel veel vals deze afl erg jammer. Ik hoop echt dat de live shows leuker worden. Denk trouwens dat Paul gaat verrassen, als hij een serieus nummer gaat doen. Ik geloof dat er maar weinig zijn die hem leuk vinden, maar ik vind hem wel wat hebben.
Ik vind die amerikaan Chris nog iets heet ie geloof ik.. Erg irritant. Vond t dan ook erg jammer dat ie niet in de sing-off stond.Wat is die Guy goed.. Kijk uit naar de live shows...
Nou ik irriteer me mateloos aan die Paul! Bah dat ze zo iemand door laten gaan en Guy een sing-off moet doen. Ik kan er met mijn verstand niet bij hoor...