vind die paul ook maar niks op en top gay. Duidelijker kan niet maar het moet straks verkopen en paul heeft het zo genaamd. Guy hij heeft een hele mooie gevoelige stem en weet een liedje tot je ziel te beroeren. Hoop ook eigenlijk dat die gaat winnen. De meeste dames. die mee doen vind ik wel goed hoor maar een hoop kak van ik ben een zangeres en ik ga het maken daar moet ik dus helemaal niks van hebben.
Wat heeft het er nou weer mee te maken dat hij homo is?? Als dat al zo is.. Slaat echt helemaal nergens op. Ik vind Paul juist leuk omdat het een outsider is, hij durft out of the box te gaan en ik denk dat hij echt gaat verassen als hij een serieus nummer gaat doen. Dat zal heel mooi zijn. Plus hij kan goed entertainen, is ook erg belangrijk op een podium.
Dat maakt ook gewoon niks uit of hij wel of geen homo is. Heb geen hekel aan homo.s hoor benny nyman zijn nummers vond ik prachtig en als hij geen homo was nou een lekker koppie had die ook ahah Heb in elk geval geen twijfel of hij wel of niet homo is dat zie je aan gewoon alles.
Ik ben onwijssss fan van Paul!!! hahah, als hij al in beeld komt, word ik al vrolijk! Laat staan als ie begint te praten en helemaal als ie begint te zingen! Ik vind hem zo'n heerlijke humor hebben! Volgens mij heeft ie ook genoeg fans hoor! Op twitter heeft hij al meer dan 15.000 volgers. Charlie ter vergelijking heeft er rond de 16.000 volgens mij, dus zover ligt dat niet uit een! Ik den kdat hij een redelijk goede kans maakt. En terecht, wat een heerlijke entertainer! Verder ook erg fan van Erwin. Wat kan die man zingen..wauw. En Guy vind ik ook een mooie bijzondere stem hebben. Alleen jammer dat hij alleen Engels spreekt. Als ie dan toch ver gaat komen vind ik het wel leuk als hij NL gaat leren. Als je Paul neemt ,die is echt hard bezig om de NL taal te leren. Dat waardeer ik dan wel! Maar dit zijn zeker wel mijn 4 favorieten. Ben super benieuwd naar de live shows
Ik vindt dit Paul opzich wel een leuke jongen. Maar het gaat hier om de voice of holland, en als ik eerlijk ben vindt ik hem een van de mindere zangers, hij zingt niet echt goed. Terwijl het daar echt om gaat bij dit programma.
Ja wel een rasartiest. Hallo cherryaiden! goed joh! al 4 kilo kwijt! go girl Vorig jaar zat ik hier nog achter de laptop met dikke buuk en jij met ukkiepukkie!
Ja gek he? Die was toen vier weekjes ofzo . Ben inmiddels 6 kilo kwijt, maar die banner werkt niet. Hoest met je jongens?
ik vind die daniel wel goed zingen, maar op de een of andere manier pakte hij mij van begin af aan al niet met zn uitstraling.