The voice of Holland seizoen 2

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

vind die paul ook maar niks op en top gay. Duidelijker kan niet maar het moet straks verkopen en paul heeft het zo genaamd.:(

Guy hij heeft een hele mooie gevoelige stem en weet een liedje tot je ziel te beroeren. Hoop ook eigenlijk dat die gaat winnen.

De meeste dames. die mee doen vind ik wel goed hoor maar een hoop kak van ik ben een zangeres en ik ga het maken daar moet ik dus helemaal niks van hebben. :)

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat heeft het er nou weer mee te maken dat hij homo is?? Als dat al zo is..;)
    Slaat echt helemaal nergens op.

Ik vind Paul juist leuk omdat het een outsider is, hij durft out of the box te gaan en ik denk dat hij echt gaat verassen als hij een serieus nummer gaat doen. Dat zal heel mooi zijn.
    Plus hij kan goed entertainen, is ook erg belangrijk op een podium.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat maakt ook gewoon niks uit of hij wel of geen homo is. Heb geen hekel aan homo.s hoor benny nyman zijn nummers vond ik prachtig;) en als hij geen homo was nou een lekker koppie had die ook ahah:D

Heb in elk geval geen twijfel of hij wel of niet homo is dat zie je aan gewoon alles.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik ben onwijssss fan van Paul!!! hahah, als hij al in beeld komt, word ik al vrolijk! Laat staan als ie begint te praten en helemaal als ie begint te zingen! :D Ik vind hem zo'n heerlijke humor hebben!
    Volgens mij heeft ie ook genoeg fans hoor! Op twitter heeft hij al meer dan 15.000 volgers. Charlie ter vergelijking heeft er rond de 16.000 volgens mij, dus zover ligt dat niet uit een! :)
    Ik den kdat hij een redelijk goede kans maakt. En terecht, wat een heerlijke entertainer!

Verder ook erg fan van Erwin. Wat kan die man zingen..wauw.
    En Guy vind ik ook een mooie bijzondere stem hebben. Alleen jammer dat hij alleen Engels spreekt. Als ie dan toch ver gaat komen vind ik het wel leuk als hij NL gaat leren.
    Als je Paul neemt ,die is echt hard bezig om de NL taal te leren. Dat waardeer ik dan wel!

Maar dit zijn zeker wel mijn 4 favorieten. Ben super benieuwd naar de live shows :)

5. Alita

Alita Niet meer actief

Ik vindt Paul wel oprecht ..... hij komt niet nep over hij is echt zichzelf en dat zie ik graag !!

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja een oprechte weirdo :D

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik vindt dit Paul opzich wel een leuke jongen.
    Maar het gaat hier om de voice of holland, en als ik eerlijk ben vindt ik hem een van de mindere zangers, hij zingt niet echt goed.
    Terwijl het daar echt om gaat bij dit programma.

8. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ehh...JOEHOEE!! Waar is iedereen?? Tis begonnen hoor :p

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Joehoeee hier :D:D !! Zit er weer klaar voor.

10. tulip

tulip Niet meer actief

check!!

Ik vind die kerel zo goed he?? Niks overdreven, maar gewoon een goeie stem.

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik vond dat hij het goed deed. maar hij pakte me niet... Vond het erg mat. Maar het was niet slecht.

12. CherryAyden

En een heeeule goeie kop ;)

13. tulip

tulip Niet meer actief

haha idd.

14. CherryAyden

Waarom zegt iedereen tegenwoordig HET spits?! Lelijk

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ja wel een rasartiest.
    Hallo cherryaiden! goed joh! al 4 kilo kwijt! go girl ;)
    Vorig jaar zat ik hier nog achter de laptop met dikke buuk en jij met ukkiepukkie!

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    aaah moooi nummer. ben benieuwd.

17. CherryAyden

Ja gek he? Die was toen vier weekjes ofzo :p. Ben inmiddels 6 kilo kwijt, maar die banner werkt niet. Hoest met je jongens?

18. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind die daniel wel goed zingen, maar op de een of andere manier pakte hij mij van begin af aan al niet met zn uitstraling.

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik vond het net niet zo...

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    AAAAAAAAAI!!! begon goed maar brrrrrrrrrr mooi stem maar dan niet offkey! :S

Deel Deze Pagina