Weg met die Jomi, klonk nergens naar en ze keek alsof ze een volle pamper had. Erwin Nijhuis deed ook iets heel geks. En die Gino die U2 verpiepelde die krijgt nog een kans, want is best een lekker ding met mooie sound. Hebben we nog Marloes, ja, die kan zingen!! Leuk meiske ook.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaawellll.... die is onwijs aardig!!!!!!!!!!! Oké, ik mag niets zeggen. Ben een beetje heel erg fan . En zo gemeen was ie nou toch ook niet?
hier ook hoor!!! Hij is wel meer kritisch dan anders, dus misschien dat het daarom opvalt, maar het viel wel mee ja.
Geile stem Chris Ik vind ze allemaal wel iets minder durven als normaal.. bedoel harder zingen of zo.
Inderdaad ze klinken allemaal zo vlak zit echt te wachten op pit maar het komt niet. Vond de stem van Chris wel goed.
Chris, mjam.... Ohnee, mooie stem! Hij zette wel slecht in zeg, de band moest rennen! En Laura mag blijven, ook mooie stem, leuk om naar te kijken, top!
haha, nou ik heb er een hele familie vol van, die vinden er echt geen reet aan. Maar ik heb dat wel even duidelijk gemaakt. chris, verder idd, mmmmm. Bij zo'n ambtenaar wil ik nou ook wel aan de balie staan.