The voice of Holland seizoen 2

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hahahaha Moontje, goed gehoor hoor ;)!

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    volgens mij was het niet live.. klonk als op de radio:D

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Echt wel live!

Waarom duurt dit zo lang, wil naar bed!

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik ben het wel eens met de uitslag tot nu toe.
    ik kijk eigenlijk meer voor de gastoptredens :D
    en zit al te wachten op volgende week!!

Michael Bublé!!!!:D:D:D

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

hahaha hier nog 1 , maar dat was ik :):D (ik stond in de keuken dus geen zicht op de tv)

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik had er ook even geen idee van hoe Lenny Kravitz er tegenwoordig uitziet, dus ik dacht bij het eerst optreden ook "Wow, wat staat die gast lekker relaxed op het podium en wat is hij goed!" Hoor ik na afloop dat het de real Lenny is.... :D

Ik heb het net teruggekeken en mijn favorieten van vanavond zijn Danjil en Laura, van hun optredens heb ik het meest genoten!
    Jammer dat die Emmanuel eruit is, vond ik gewoon een lekkere vent om naar te kijken... ;)

Die gele jurk........ afgrijselijk! Onbegrijpelijk dat er zulke soepjurken te bewonderen zijn in TVOH...
    Die uithaal van Erwin aan het einde was iets minder..... en die tong moet hij ook binnenhouden, haha.

7. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Haha die tong jaaahhh echt erg! Mijn favo blijft na vanavond nog steeds paul....

8. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Mijn favorieten zijn Chris, niels en charlie.
    Ik vind Niels een leuke man met een geweldige stem.

9. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Vind dat Charly als enige de "favorietenrol" heeft waargemaakt. Vond Erwin en Chris bijvoorbeeld wat tegenvallen.

Danjil klonk ook lekker moet ik zeggen maar mist persoonlijkheid/uitstraling, geldt voor meerdere eigenlijk: goeie voices maar geen x-factor :D

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vind het dit jaar sowieso tegenvallen qua talent en stage presents..
    Ook erg saaie nummers werden er gedaan en verkeerde keuzes qua nummers.

Moest erg lachen om Ferry Doedens op twitter die had het bij Marloes over Belle (van Belle&het Beest:D) en over die krullen bol (weet zijn naam niet, zong Mandy) Annie hahah geweldig.

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wie is eruit? ben in slaap gevallen bij de tv kantine ( ja duhhhhh)

12. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Bij team Nick&Simon zijn Yomi en Emmanuel naar huis en bij Angela zijn Gino en Daniel naar huis.

Yomi en Gino zijn door het publiek naar huis gestuurd en Emmanuel en Daniel door de coaches zelf. Emmanuel moest het afleggen tegen Marloes en Daniel moest in Laurie zijn meerdere erkennen.

Ben je weer helemaal bij :D:)

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Oh ik had niet door dat Yomi en Gino ook weg waren. maar ja dan ben ik t er wel mee eens.

persoonlijk vind ik het talent wel goed. maar ik vind ze meer gelijkwaardig. Ik vond dat ze gister eigenlijk op 1 of 2 na echt allemaal "goed" gezongen hadden. maar sommigen pakte je niet echt. of waren erg veilig waardoor je dat kippevel moment mist.

vorig jaar waren er in de eerste liveshows nog wel meer die echt vals zongen. alleen had je dan dus wel dat degene die echt goed waren echt WOW waren.

tja. is maar een mening hoor.;) heb iig fun gehad

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hihihi :D:D

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ben ik nou gek? Ik kon eerder via programma gemist het programma terug kijken en nu kan het alleen nog via internet (niet via de tv) en dan moet ik bij rtlgemist 1,30 betalen?? raar hoor.. iemand die weet hoe en wat?

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    wanneer is eerder? vorig jaar heeft KPN 2 mnd dat programma gemist "open" gehouden voor iedereen. NU moet je programma gemist betalen.. (heb je alleen NL 1,2,3)

verder moet je idd voor t hele programma betalen. via internet.. Anders kijk je de herhaling. neem je die op
    die is vanavond als het goed is.

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dank je:) daniel sowieso tercht! de rest vond ik moeilijk te oordelen.
    de enige die ik echt goed vond was charlie. zelfs erwin viel tegen vond ik;)

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ah doe ik dat , thanks!
    Vorige week kon ik bijv nog gewoon via de tv programma gemist terug zien. Net zoals GTST kijk ik elke avond terug.. maar ineens kon het voor de Voice niet meer gratis..

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Kan zijn dat ze het niet meer doen omdat het de liveshows zijn. De gewone dingen waren via uitzending gemist ook gratis te bekijken. maar voor de liveshows moet je betalen> volgens mij kan je wel de fragmenten bekijken.

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Misschien dat het inderdaad is ivm de live shows.. ik neem het vanavond op, thnx!

Deel Deze Pagina