De kandidaten van vorig jaar waren veel minder arrogant/leukere personality. Die straalden gezelligheid uit. Dat is dit jaar helemaal niet zo. Het lijkt ook helemaal geen hechte club in vergelijking met vorig jaar. Ook de nummers en prestaties zijn echt beneden maat, dat was toen ook niet. En het geluid gisteren ging ook niet helemaal lekker volgens mij En dan komt er ook nog een tvoh kids, nou dat zal wat worden. Allemaal kinderen die ff uitgebuit gaan worden. (ook al willen sommige er zelf aan mee doen)
Ik was vorig jaar helemaal fan, het ging me echt niet mis en nu......het kan me gestolen worden vind er geen bal meer aan en de kandidaten pfffffff hoe komen ze erbij
Als hij The Voice of Holland wint schaam ik me dood dat ik HOLLANDER ben. Niet eens zozeer omdat hij van origine geen Hollander is, (wat ik wel een goede voorwaarde vind overigens, anders moeten ze de titel maar aanpassen) maar om het feit dat het overgrote deel van het Nederlandse publiek zo'n slechte muzieksmaak heeft.
Vorig jaar was TVOH nieuw, niemand wist wat ze konden verwachten en iedereen ging er blanco in. Dit jaar wisten ze wat een succes t vorig jaar was en gaan er heel veel voor hun '10 minutes of fame'. Das toch een hele andere insteek volgens mij. Zag je vroeger ook bij Big Brother. De eerste was spraakmakend en bijzonder, want die lui hadden geen idee wat er buiten het huis gebeurde. Alle versies daarna waren heel anders, want die deelnemers wisten veel beter wat er ging gebeuren.
Ik had al zo gehoopt dat marieke eruit zou gaan, wat een schijtwijf zeg! Echt die uitstraling, vreslijk gewoon. Echt zo'n eentje die zich zelf helemaal het einde vind. Wat zal ze ongelooflijk balen dat bart haar heeft verslaan! Guy, ja dat kon je verwachten, met de audities was iedereen om, maar dat kwam meer door het nummer denk ik.
ik vind hem hilarisch, het gaat ook niet om zijn stem of om wat iemand voor muzieksmaak heeft, het is gewoon een aparte persoonlijkheid, en dat vind ik hilarisch, en dat brengt hem heel ver, net als vorig jaar ben saunders Voor mij persoonlijk mag Marloes winnen Die is nog vrij normaal, en kan mijn buurmeisje zijn Charly is ook heel goed, maar dat kan ook niet anders , met wat hij allemaal al op muzikaal gebied heeft gedaan, en eigenlijk is hij al bekend, dus hoeft hij van mij niet te winnen
Ik vind Wouter leuk!! Ik ben erg benieuwd wie er gaat winnen. Ik hoop eigenlijk niet dat Charly gaat winnen hij is al een bn'er en heeft genoeg kansen gehad. Nogmaals ik vind Wouter zoooo leuk en Chris ook maar die moet nog wat losser komen.
Paul ik vind hem echt vreselijk!! Bahhhhhhhhhhhh als hij wint dan kijk ik het niet meer. Entertainen oke dat kan hij maar daar is ook alles mee gezegd. Over de top gay, vieze haar overal, kleding die echt niet kan. Nee ik vind het helemaal niks! Wouter en Charly...JAMMIE the looks en the voice!! Chris vind ik ook heel goed. 1 van deze 3 mannen zie ik wel als winnaar. Maar had vorig jaar bij Ben al gelijk zoiets van JA dat is hem en al die tijd is hij mijn favoriet geweest maar dat heb ik nu niet met iemand.
Maar 1 verschil Ben kan wel echt goed zingen! Het zijn allebei aparte persoonlijkheden maar Ben is veel beter en leuker
nou ik heb hier al eerder geschreven dat ik Ben helemaal niet zo goed vind zingen. tis meer het uiterlijk en dat de coahes zo gek van hem waren geweest dat hij heeft gewonnen En die mening heb ik nog steeds En qua uiterlijk van Ben en geldt hetzelfde als voor paul of je houd van zoveel tatoos of je gruwelt ervan. Ik vind/vond Ben vreselijk
De hele avond genoten!!!!.... Maar nu?! Paul turner? Hoe kan iemand dit nu wat vinden?! tis niet eens zuiver... ja. als ie de vrouw doet klinkt t aardig! gatver wordt echt misselijk van die vent Heeft gewoon dit prachtige nummer verkracht!
Moet echt even van mij afschrijven. Madonna in vergelijking met paul turner Ik snap echt niet hoe hij nu al zover heeft kunnen komen.
Vreselijk!!!!!!!!!! Echt regelrechte misbruik van dit prachtige nummer..:x:x:x:x:x De rest is tot nu toe goed, maar dit was echt heel erg, exit wat mij betreft!
Ik hoop ook echt dat hij nu gewoon door de mand is gevallen... en weg is. vind het gewoon echt een afgang om naar te kijken.
idd, wat was paul slecht zeg! tis nu wel genoeg geweest met hem. wat waren chris en niels geweldig, jammer dat ze niet zo opvallen.