Ja hè maar toch was hij tezamen met Wouter best goed qua zang. Ik wil een dagje met hem shoppen Hahaha
die zong absoluut veel beter ja. Heb het eerder op de avond niet gezien maar dat nummer wat Paul net zong was echt slecht. Belediging van queen
Als Angela ook 51/49 had verdeeld, was Niels gewoon door gegaan! En die Chris wat zingt die bij tijden vals zeg! Nu moet Iris maar winnen dan.
Alle beste zangers zijn eruit. Ongelooflijk. John de Mol heeft t lekker voor elkaar. Ik ga volgende week niet meer kijken. Hopelijk wint Paul. Echt wat een blamage.
Dat gezemel over CharLy, hij zingt soms regelrecht snerpend. Chris heeft een veel warmer geluid, terecht dat hij door is. Vind ik. dus.
Ik ben er echt chaggie van zeg. Nu moet het iris worden want die andere drie verdienen het wat mij betreft allemaal niet.
Precies wat ik zei tegen mijn vriend. Ik weet ook niet of ik ga kijken. Chris en Iris vind ik wel goed, maar Paul en Erwin, had veel liever Wouter en Niels in de finale zien staan.
Ik vondt Charlie opzich wel goed, maar ik heb af en toe het idee dat hij een stem opzet bij het zingen, af en toe storend. Chris heeft een heerlijke stem om naar te luisteren.