The voice of Holland seizoen 2

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Wat pas een blamage is, dat Paul door gaat en Wouter eruit ligt! De jury keek echt verbaasd en geschokt! Verder vind ik het prima zo, Iris en Chris zijn goed, Erwin heb ik niet zoveel mee. Ik gok dat Chris gaat winnen. Al kijk ik er niet van op als iedereen op Paul gaat stemmen.

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Chris is echt wel een goede zanger!
    En doet echt niet onder voor Charly vind ik.
    Paul heeft ook mij wel verrast met het duet, hij kon ineens zingen! :$
    Jammer dat ie dat normaal ook niet doet.. klinkt een stuk beter dan dat geforceerde wat ie normaal doet.
    Ook vond ik Sharon beter als Iris, maar dat is meer kwestie van smaak.
    En die Erwin vond ik gewoon irritant, dus baal echt dat hij door is.
    Dat gelach en dat geknijp met zijn oogjes, ergerlijk! ;)

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Sharon is opzich een goeie zangeres, maar ze was vanavond absoluut niet beter als Iris.
    Iris was in haar solo echt grandioos, Sharon is met het liedje van Rihanna wel flink door de mand gevallen, ze zat er flink naast.

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Vind het echt jammer dat Niels eruit is! Toppertje! Heb helemaal niks met Erwin.

Iris vond ik beter dan Sharon. Vond Sharon wat nep, ook al heeft ze een goed stem.

Jammer dat Wouter eruit ligt. Had het hem wel gegund en hij zingt gewoon goed. Paul is lachen, maar kwalitatief niet geweldig qua stem.

En dan Chris. Nooit verwacht dat hij zou winnen van Charly. Charly was immers de grootste kanshebber! Chris vind ik wel erg goed.

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Erwin & Chris:
    Ik vond Erwin vanavond wel de beste, maar ik heb niet zoveel met hem. Ik vind hem niet echt een man voor op zo'n podium, meer voor in het theater ofzo.
    Ik vond het nummer van Chris slecht gekozen en ook niet mooi gezongen.

Iris & Sharon:
    Eindelijk, Iris is verdiend door. Sharon heeft al 2 x slecht gezongen (vorige week en nu weer) en ik vond Iris echt fantastisch vanavond! Wat een verschil in punten trouwens!

Chris & Charly:
    Ik had een lichte voorkeur voor Charly (aaaaah, zijn zoontje, intens verdrietig..) maar kan er mee leven dat Chris door is.
    Ik vond Chris vanavond beter dan Charly, dus terecht.

Paul & Wouter:
    Ik heb er geen woorden voor...
    Ik vond Paul vanavond minder slecht, maar Wouter is gewoon veel beter. Ook vind ik Wouter een lekker hapje, dus... :D Jammer!
    Ook de Paul fans kunnen toch niet ontkennen dat hij vanavond zijn single verschrikkelijk beroerd zong! Bah!

6. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Yesssssss wat ben ik blij.. al vanaf begin was chris mn favoriet.. toen kwam charly..en ja hij kreeg al de favorieten rol door heeel veel nederlanders...maar dat je die persoon verslaat...zegt genoeg..

Chris is een terechte winnaar...de finale wint hij ook vast!!!

Charly komt er toch wel...

Paulll...grrrrrr wat een maffe idioot. en wat een rare nederlanders zijn er toch die op hem gestemd hebben.. als je maar gek/idioot doet kom je er wel.. k denk dak me ook maar op ga geven hahaha dan kom ik er ok vast:p

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    #847 BuffySummers, 14 jan 2012
    Laatst bewerkt: 14 jan 2012
    Dat Chris vals zong is toch logisch, hoe zou jij zingen nadat alle spanning uit je lijf komt?
    De rest van de avond zong hij gewoon mooi. Hij is verdiend door, hoewel Charley ook gewoon goed was.

Sharon zat er flink vaak naast, plus ik vind haar niet sportief en echt arrogant over komen, vreselijk mens. Zit niks warms in haar (dat straalt ze iig niet uit). Iris wilde haar omhelzen en zij wilde alleen een high five geven;)
    Iris heb ik ook niks mee, maar ben wel blij dat zij door is en hoe. Hahah geweldige dis voor Sharon. Ze is gewoon zo níet populair.

Erwin en Niels vond ik beide verschrikkelijk saai dus die hadden van mij niet door gehoeven, die single van erwin, wat een hel zeg!

En dan Paul, tja...hij kan zingen, dat werd vanavond voor alle Paul haters nu ook eindelijk duidelijk. Maar dit is geen Xfactor dit is The Voice en die had Wouter duidelijk meer dan hij!!
    Ik vind van Velzen dan ook echt een mietje dat hij Wouter niet meer punten heeft gegeven. Dan was hij gewoon wel door gegaan.

The voice heeft zich wat mij betreft echt belachelijk gemaakt met dit seizoen.

8. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Jeej wat een avond...
    Ik denk dat geen van de coaches dít had verwacht! Wat laf trouwens om bijna allemaal 51-49 te geven. Maak dan een duidelijke keuze. Zo zie je maar weer.. als VanVelzen gewoon een keuze gemaakt had, was Wouter doorgegaan!! Angela idem..
    Ik had Wouter wel nederlands willen horen zingen hoor!
    Paul is grappig, maar geen Voice of Holland. Zou me niet verbazen als iedereen toch op hem gaat stemmen.

Charly ligt er terrecht uit naar mijn mening. Zijn 'Nobody's Guy' vond ik verschrikkelijk!! Iris blaasde Sharon ook voorbij trouwens!

Ik ben nu voor Chris! Al is Iris ook erg goed!

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik vind dat stemmen van de coaches trouwens niets toevoegen. Ben uiteindelijk wel blij met hoe de uitslag nu is.

10. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Heleboel vallen over de titel 'the Voice of Holland' maar hoe je het ook wendt of keert, je kijkt altijd naar het gehele plaatje.

Zo glibberen sommige van hun stoel af bij het zien van Wouter maar ik had niet veel met 'm, beetje te 'braafjes'...weinig persoonlijkheid. Dat vond ik ook het verschil tussen Charly en Chris, kunnen beiden zingen en komen beiden sympathiek over maar Charly stáát er meer.

Zo zie je maar en lees je hier ook, smaken verschillen....

Ik vond Iris trouwens geweldig met d'r harp maar denk dat Chris nu wel gaat winnen volgende week :)

11. Alita

Alita Niet meer actief

nou helemaal met je eens!

12. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Even tussen haakjes, wat ziet de Glennis Grace er toch uit.
    Dat haar en dat ingevallen gezicht.

13. leonieke

leonieke Niet meer actief

En toch.. nu zijn wel degenen over die niet eerder een carriere gehad hebben. Ik vind Charly supergoed.. maar net als bij Sharon en Niels vond ik het ergens ook wel een beetje oneerlijk dat ze meededen.. ze hebben reeds naamsbekendheid en ervaring..
    Ik weet dat het mag hoor! En er zijn ook 'bekenden' op hun snufferd gegaan met de auditities.. maar ergens ben ik wel teverden met de uitslag.. ook viel ik ban de bank van verbazing..

14. leonieke

leonieke Niet meer actief

eens!

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Dat was mijn reactie gister ook.. :$

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ze ziet er niet uit en is ook nog eens een vreselijk mens...blegh.
    Ze voelde zich te goed om mee te doen met The Voice als kandidaat, nee mevrouw wilde als coach whaha wat heeft zij nou bereikt, behalve de soundmixshow winnen en hits scoren met vreselijk gecoverde liedjes;)

17. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hahaha ik denk ik zet maar niet bij mijn bericht dat ik het een verschrikkelijk mens vindt, misschien zitten hier wel fans.
    Maar wat jij nu schrijft daar denk ik dus ook over.

Mevrouw heeft en hitje geschoord wat ook nog eens niet van haar zelf is, en nu meent ze al dat ze god is.
    Ook hoe ze op dingen reageert op twitter, mensen kwetsen.
    En owee als ze kritiek krijgt.

Mensen hebben schijnbaar getwittert dat ze er zo uit zag met dat haar, en toen zei ze dat iedereen meent dat ze er op en top uit wil zien maar dat het niet zo was.
    Ze wil altijd de madam uithangen, en nu wil ze er als een ontplofte bom er bij lopen, en dan ook nog een op tv.

Ik vindt het een verschrikkelijke schreeuwerd. brrr.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @chantal hahaha nou sorry maar die fans boeien me niet;) ik denk er zo over. En zo zullen anderen misschien de mensen weer afzeiken die ik goed vind..

Kijk ze kan echt wel zingen hoor, daar hoor je mij niet over! Maar ze heeft meteen zo'n attitude over dr terwijl ze nog helemaal níks bereikt heeft.
    Nick&Simon, Borsato, Angela en Van Velzen zijn gewoon namen in de muziekbuisness en zij nog laaaaang niet.
    Dus doe ook niet of je al jaren hits scoort.
    Dat van twitter weet ik niet, ik volg haar niet, maar dat is wel triest als je dat doet.

Ik vind Gers Pardoel (hoe commercieel ook) wel leuk reageren op twitter, ook naar haters toe. Gewoon positief altijd.

Ik denk altijd aan Rev Run (van RUN DMC) die zei ooit: "Don't hate, congratulate" en dat vind ik een hele goeie!

19. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Begrijp er helemaal niks van de 4 die erin hadden moeten blijven zijn er nu uit!

Paul die had er nooit in mogen komen....bahhhh wat een vreselijk mannetje en nu staat hij in de finale nou sorry kan ik toch niet serieus nemen.

Dat Charly eruit is is voor mij ook een raadsel maar Chris is wel heel goed en denk dat hij de winnaar zal worden.

Ik gun het hem echt!

De rest die nu nog over zijn heb ik helemaal niks mee!

20. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Maar ze is wel uitgeroepen als Nederlands beste zangeres dus ja ik zou me ook beledigd voelen als ik voor The Voice gevraagd werd.
    Kom op Glennis kan heeeeeeeeeeel mooi zingen dus totaal niet thuis bij dat programma.

Deel Deze Pagina