Coaches.. kan je laf noemen! ik vind het eerlijk. ze geven aan wie ze liever hebben maar laten t publiek de eindelijke stem hebben! vorig jaar was t veel valser! Iemand die er door t publiek vet door was gestemd maar niet door was omdat de coach vet veel punten verschil had gegeven! nou daar stem je dan voor! nee vind het prima zo! als angela het zo had gedaan was Niels mooi wel door geweest! verder vind ik t wel ok de uitslag zo. behalve Paul. juk juk jakkie bah!
groot gelijk dat paul door is. Hij is echt een ster, meer uitstraling dan alle andere kandidaten bij elkaar. Wouter zong goed, maar gewoon 13 in een dozijn, niks speciaals aan.
ik vind het niet kloppen dat hij door is in een programma dat zegt op zoek te zijn naar the VOICE... Maar als hij hier ergens zou optreden in een tent in de vorm van zn hoofd met zn mond als ingang zou ik zeker gaan. Ik vind hem ontzettend leuk. Maar vind niet dat hij in deze finale thuis hoort. Ik denk dat deze samenstelling wel weergeeft waar Nederland naar op zoek is, of aan toe is. Echte muzikale mensen, singer/songwriters.. En taboedoorbrekende hysterische excentrieke homo's die de hele boel op stelten zetten...Om te gieren, die saaie sleur te doorbreken.
Stuur hem in voor het Euro songfestival en geheid dat we winnen! zingen hoef je toch niet te kunnen, alleen een paar gekke bekken te trekken!
tuurlijk!! als de tv bazen (john de mol) zien dat er een duidelijke favouriet is, zullen ze echt wel een lepel in de pap roeren om het spelletje zo te draaien dat de favouriet het minder gaat doen (bijv doordat hij/zij in de singoff beland)en sms stemmen nodig heeft. dat brengt geld in het laadje. Nu ook, Charly is eruit gegooid omdat Paul het nooit van hem kon winnen en de uitslag hardstikke voorspelbaar zou zijn, dus minder smsjes = minder kaching. it's all for the show!
Dat hadden wij ook al tegen elkaar gezegd thuis op de bank ! Kan niets met Paul en ik vind niet dat hij thuis hoort in de tvoh.
Ik kijk veel van dit soort programma's omdat ik het leuk vind maar sms nooit, zonde van m'n geld. Wordt ook al jaren over gesproken, dat er gemanipuleerd wordt bij dit soort programma's. Maaaaar er wordt vaak pas over gesproken als jou (een willekeurige jou is dit) favoriet eruit ligt. Zolang die er nog in zit is het een topprogramma, is je favoriet eruit is het doorgestoken kaart en kijk je niet meer en blablabla...valt me gewoon op
Heb je gelijk in...Maar het is ook wel interessant om te kijken of de manipulatie de favorieten benadeeld of juist in hun voordeel werkt.
Ik vind Paul GE-WEL-DIG, maar eerlijk is eerlijk.. Wouter is een betere zanger... Ik denk dat Paul beter met het programma als Hollands got talent of iets dergelijks mee had moeten doen. Maar ik geniet als hij op het podium staat. Als hij een concert geef wil ik daar zeker bij zijn!!!
misschien is het ook wel zo dat Paul sowieso in de finale staat, maar dan niet wint maar 2de ofzo wordt.. Puur omdat hij gewoon niet 'the voice' kan worden.. Qua zang is hij echt niet de beste, maar performance wel..Vind het wel jammer dat charly eruit gestemd is .
Ik kan paul veel beter hebben dan Erwin...brrrrrr daar gaan mijn nekharen van overeind staan... Paul tovert tenminste een lach op mijn gezicht...
Dat is wel zo idd ..K blijf achter Chriss staann.. zo'n warme stem, die je bij welk liedje ook helemaal mee neemtt. Hoop zo dat hij wint. Iris vind ik verder ook wel goed!
Iedere dag komt er een van de finalisten bij Qmusic om 2 nummers te zingen. Gisteren was Chris er, klonk super! Lekker warme stem die ik graag meer op de radio zou willen horen. Vandaag was Paul er. Ik moet zeggen dat hij een leuke persoonlijkheid is en het er met een hele show erg grappig uitziet op tv. Maar vanmiddag op de radio.. sorry, dat sloeg echt nergens op!! Enorm vals en niet om aan te horen. Hij verklote dat nummer echt! Ookal is hij zo grappig, The Voice is hij echt niet! Dat moet iemand zijn die je graag op de radio hoort en overal tussenuit pikt. Ben benieuwd hoe Iris en Erwin het gaan doen de komende dagen bij Qmusic!