ik vind paul ook heel leuk hoor, kijk met groot plezier naar hem, maaaar ik gun iris de winst, en erwin blegh die mot er maar als eerste uit, vind ik echt geen ene bal aan.
Nog een (vals) liedje voor tulip dan! Hierna gaat Erwin eruit. En dan... hoop ik Iris en wint Chris. Maar denk dat het andersom wordt
ben erg blij met die mute knop op me afstandbediening dit is niet goed voor me oortjes blij dat hij er uit is hahaha
Even een gewetensvraag aan iedereen hier... Jullie hebben het over ie je de beste vind e.d. maar vind je die gene ook Echt GOED? Of alleen de beste van de vier finalisten. Ik heb een tijd niet gekeken en schakel vanavond weer in maar ik vind het algemene niveau erg teleurstellend eigenlijk. Vooral in de duetten vind ik het opvallen dat de finalisten het bij lange na niet halen qua stem niet maar ook niet qua eigenheid. Geen van de stemmen blaast mij omver vind dat er, naast dat er bar slecht word gezongen door Paul (sorry Tullip) klinkt de rest simpelweg niet bijzonder genoeg. Alle drie de overgebleven finalisten klinken zoals heel veel andere zangers en zangeressen klinken en verdienen wat mij betreft daarom niet de titel "the Voice of Holland'.
mee eens. Beste van de vier overgebleven is Iris. Maar algehele niveau haalt het niet bij vorig jaar. Vond Charly en Wouter wel echt voices.
Vind Iris en Chris goeie stemmen hebben maar zou er nooit geen cd van kopen. Of dat nou ligt aan dat ze niet goed genoeg zijn of dat mijn muzieksmaak anders is durf ik niet te zeggen. Maar echt bijzondere stemmen hebben ze niet. Alhowel ik dat duet van Iris wel erg mooi vond
Jemig, ik was zo'n fan van Paul. Kan de tv wel uitzetten nu. Vet jammer. Dan moet Chris maar winnen, maar vind het alle drie saaie dozen die er nu nog in zitten. Weet niet of 't niveau vorig jaar hoger lag. Heb die Ben Saunders eigenlijk ook altijd een kwijlebabbel gevonden. Vond het toen ook saai, toen was 't al zo duidelijk dat hij 't ging winnen. Nu is er nog enige spanning. Overigens kan ik er niet wakker van liggen. Denk dat ik het maar uit ga zetten.
Grote kans dat door die tussenstand iedereen nog voor chris gaat stemmen en hij toch wint. Hoop het niet!