The voice of Holland seizoen 2

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:d:d:d:d:d

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Super voor haar! Ze verdient het echt!

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Echt super voor Iris dat ze gewonnen heeft.
    Ik moet zeggen dat Chris ook een geweldige stem heeft, maar die gaat er toch wel komen denk ik.

Ik vondt Iris trouwens vanavond briljant.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Iris was idd goed vanavond.
    Van diegene die over waren is ze de terechte winnaar, maar van mij had charly mogen winnen ;)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    +1.

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Van de 4 die over waren, had Chris van mij mogen winnen. Maar Iris was gister ook weer geweldig! Zij verdiend het zeker!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

aaaah jammer dat chris niet heeft gewonnen maar ach of je nu wint of niet veel maakt het niet uit voor je carierre!

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ze kan echt wel zingen, in dat duet met vogeltje was ze ook geweldig...sowieso die kleine liedjes. Maaaar vond het toch een tikje verrassend dat ze won, schatte Chris z'n kansen net iets hoger in.

Vind het overigens niet zo zeer minder dan vorig jaar maar toen was er eentje die er bovenuit uit stak en niet zo zeer door z'n stem vind ik eerlijk gezegd maar door z'n persoonlijkheid/voorkomen...het gehele plaatje.
    Iris is meer THE Voice en Chris ook en oké Erwin ook, kunnen stuk voor stuk zingen maar zullen sneller 'vergeten' worden dan een Ben denk ik.
    Misschien dat Paul Turner nog het meest onthouden gaat worden van dit seizoen :D

Vallen gelukkig niet in een gat, volgende week de kids :)

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja die kids dat wordt toch zo leuk volgens mij!

10. MMarianne

In de voorstukjes zie je een 14/15(?) jarig meisje geweldig goed zingen maar als je daar een poppetje of manneke van 7 naast zet met een pruillipje vrees ik dat het 'aaah-gehalte' flink gaat meespelen...ach, heb er zin an :)

11. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat wel!
    Maar is het niet van 10 tot 16 of zoiets?

12. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Dat is juist het leuke van die blinde auditie's want de jury ziet niet hoe oud het kindje als hij of zij begint te zingen is.

13. MMarianne

Oké maar na de blind auditions gaat het wel meer meespelen dan bij de volwassenen denk ik, we gaan het meemaken.
    Dacht trouwens dat het 6 t/m 14 jaar was maar pin me er niet aan vast.

14. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik ga het wel kijken, het lijkt me ook erg leuk om te kijken.
    Maar ik vraag me eigelijk wel een beetje af waarom kleine kindje van 6 7 of 8 jaar al door willen breken in de muziek.
    Die kinderen mogen toch amper optreden en zo.

Hoe gaan ze dat dadelijk in de liveshows doen? Mogen die kleintjes dan nog zo laat op tv, of wordt het dan al vroeg op de avond uitgezonden?

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik denk dat ze het eerder op nemen en later uitzenden. kinderen mogen wel laat uitgezonden maar niet laat live..

16. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Wisten jullie trouwens al dat het al lang en breed bekend was dat Iris zou winnen ?

Er is namelijk een paar dagen geleden een foto omhoog gekomen waaruit blijkt dat het allemaal doorgestoken kaart was en dus alles behalve live was gisteren.

Bekijk bijlage 216798

17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Iris was geweldig en terecht winnaar.. Chris is absoluut ook geen verliezer en eigenlijk ook winnaar.. de stemmen waaren nauwelijks verschil..
    ze gaf zelf aan heel friesland flink zou gaan stemmen.. dus logisch dan eigenlijk ook dat ze wint;) maar ook wel verdiend..gister vond i haar echt super!! Chris is alle uitzendingen al super geweest;)

Maar Chris komt er zeker wel.. en ben bang voor iris, dat hij meer naar boven zou komen in de toekomst als Iris..

Chris is en blijft voor mij zowiezo winnaar!!!

18. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Lijkt me een beetje sterk dat het niet live is, een vriendin van mij is gisteren nog geweest, en heeft Iris daar echt wel zien winnen.
    Of het allemaal wel eerlijk gaat met de stemmen, weet ik natuurlijk niet.
    Maar Live was het zeker wel.

19. Alita

Alita Niet meer actief

zo`n foto kan zo makkelijk gemaakt worden thuis op de computer.....

20. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja precies, die is makkelijk te maken op de computer.
    Ik weet zeker dat het live was, een vriendin van mij is er gisteren geweest dus.

Deel Deze Pagina