potverdorie ben ik eerst bij charly luske van mijn stoel geglibberd, val ik er net weer af!!!! wel weer een echte topavond!!!!! o enne linda86 ik zag dat je op de grens van brabant /nijmegen woont dus dat kan niet ver bij ons uit de buurt zijn, er is nog stokbrood!!!! fijne avond iedereen!
Meiden, meiden, meiden, wat een audities zeg.. zitten echt supergoede zangers/zangeressen tussen Vooral Charlie en Guy sprongen er tussenuit voor mij Verder idd een superleuke jury weer.. Marco idd beter dan die Jeroen.. Toppie!! Worden weer een paar leuke vrijdagavonden voorlopig
Helaas heb ik het niet gezien ik had een etentje! Was lekker hoor maat opbrengen bank the voice kijken had ik liever gehad! Maar gelukkig is er internet en kijk ik het morgen lekker terug, al is dat minder gezellig! Ook gtst gemist dus heb heel wat in te halen!
Wauw.. wat een goede audities en dan met name Charlie en Guy.. Heb de filmpjes al tien of meer keren terug gekeken.. En de coaches zijn echt geweldig..
Heerlijk weer die vrijdagavond, heb genoten...van Charlie, van Guy, van de coaches...wij vroegen ons af of het seizoen 1 zou kunnen evenaren, denk het wel...zit er alweer helemaal in
Ja ze kwam inderdaad vreselijk arogant over. Ik ben gewoon goed zei ze toen Martijn vroeg waarom ze mee deed, brrrr. Ik hoopte zo dat niemand drukte maar helaas ze doet wel mee. Ik kan haar een beetje vergelijken met die meike of maaike van de the voice 1, die heeft toen de liveshows gehaald.