Mijn man en ik zeiden al tegen elkaar: Nu heeft ie iemand van eigen formaat. Ik dacht Guy zal misschien 1.65 zijn of zo. Maar Roel is 1.52, en Guy is niet veel groter zo te zien. Zeker geen 13 cm groter in ieder geval.
Dan was je waarschijnlijk toch niet goed genoeg.. hoe lullig ook. Mijn zusje had ook mee gedaan en kreeg ook lovende reacties van de jury Mij is ook meerdere malen gevraagd waarom ik niet aan zo'n programma meedoe, maar ben zo realistisch genoeg om te weten dat de kans héél erg klein is dat je doorgaat. Ontopic: Die 'mooie' dunne van de zusjes vonden manlief en ik arrogant overkomen, en we baalden dan ook dat ze toch door was. Die zus vonden we veel sympathieker én ook veel beter zingen. En Guy.. oh man, was is hij goed! Dat wordt dé nieuwe Voice of Holland denk ik!
Hij is toch alleen geboren in Tel Aviv en heeft nadien 31 jaar in Engeland gewoond en nu in NL... dan zou toch iedereen die elders is geboren niet mee mogen doen..?
Wat hebben jullie al lekker gekletst erover! Leuk om te zien dat bijna iedereen hetzelfde denk over de kandidaten. Wist niet dat dat "meisje" al 18 was, 13 had ik ook geloofd. Zij was inderdaad ook van my name is, maar wel raar dat ze daar dan bij de kinderen heeft gewonnen. Ik denk dat Charly eerder zou winnen dan Guy, ook al vind ik die beter. Hij heeft meer het totaalpakketje. Maargoed, Ben van vorig jaar was ook niet de beste zanger dus je weet het niet...
Ben ik het wel mee eens. Dit zijn voornamelijk mensen die al heel wat jaren aan de weg timmeren in de muziekwereld die nú hun kans willen pakken om écht door te breken... Dat was vorig jaar ook wel te merken. Tuurlijk waren er wel mensen die helemaal nog niet veel gedaan hadden. Maar kijk naar dat 'arrogante' meisje bandje, eigen nummers veel optredens enz. Die mooi meid, met dat dikkere zusje, achtergrondkoor J.LO en Rihanna dat zegt toch wel wat in mijn ogen. Je zal heus wel goed kunnen zingen, maar blijkbaar niet goed genoeg om door te mogen. Ze zien misschien geen 'starquality' in je?
Ik heb gister gekeken was weer super gezellig avondje. Lekker lachen goed voor de ontspanning, heerlijk!
Guy is voor mij nu al de winnaar KIPPENVEL wat kan hij zingen kan zijn auditie wel blijven luisteren.... Humor de jury leden
Ik vond die "knappe zus wel aardig overkomen. Ik vond het persoonlijk niet arrogant. Ik denk dat als ze alleen meedeed de reacties anders waren geweest. Ik vond dat de jury wel lullig deed tegenover dat "dikkere" zusje. Het kwam over als hoe is het mogelijk dat dat zusjes zijn. En dat vond ik jammer om te zien. Hoe moet zij zich wel niet voelen als ze het terug ziet.
Dat vonden wij ook wel sneu, dat Marco zo deed dat hij het 'lekkere' wijf had en Nick&Simon het mindere meisje zeg maar. Vond het erg lullig.
Zo vond ik dat dus ook overkomen Errug lullig en kortzichtig. Ga je blind auditie doen, word je achteraf alsnog in de zeik gezet... Daarnaast ken ik die "dunne" van vroeguh (ze heeft ook gezongen in dat liedje van Deff Rhymz "Doekoe") Toen was ze inderdaad erg arrogant. Weet natuurlijk niet hoe ze nu is. Moet wel zeggen dat ze 't ver gebracht heeft. Misschien dat die arrogantie daar juist aan meegeholpen heeft.
Hier ook een fan van TVOH.....! Ik vind het een geweldig concept. Het blijft altijd spannend of er iemand zich omdraait of niet. En humor zit er ook nog eens in. Bovendien is de jury ook ontzettend leuk (geen personen waaraan je je hoeft te ergeren). Ook is het een van de weinige programma's die mijn vriend en ik allebei ontzettend leuk vinden.
En hier nog een fan! Eindelijk eens een talentenjacht waarbij je niet talloze mislukkelingen voorbij ziet komen.. maar alleen mensen die ook écht wat kunnen. Jury is idd super! Ben ook erg blij dat Jeroen vd Boom er niet meer in zit.. Ik vond hem niet echt passen bij de rest. Marco is echt een type hiervoor! Hij gaat er helemaal in op. Heerlijke tv dus! Denken jullie de winnaar al gezien te hebben?? Vorig jaar had ik het idee bij Ben Saunders al wel. Nu denk ik dat Charlie Luske en Guy erg ver gaan komen!
Ja dat kon Angela gewoon echt niet maken! :x Nu is het arme kind helemaal depressief Er was 1 opmerking waar ik van mijn stoel ging van het lachen. Martijn (zelf ook zo'n 1 meter 60?) stond met familie en vrienden van een kandidaat achter te kijken toen Roel vol op het scherm daar kwam. Het kindje dat erbij was riep keihard "hee, dat ben jij" tegen Martijn. Daar was hij niet zo blij mee geloof ik Marco vind ik een beetje een kontenkruiper, die vindt elke kandidaat helemaal geweldig en laat dat duidelijk merken. @Charly Luske: leuke jongen, aardige stem, mar lijkt met dit nummer teveel op Waylon, ben benieuwd of er nog meer inzit @Guy: vind ik echt (waarschijnlijk als enige op de hele wereld) helemaal niks! Als hij nu al de gedoodverfde winnaar is, denk ik zomaar dat ik stop met kijken.
Ook ik vind Guy, maar vooral Charly erg goed! Laura vond ik ook wel goed. Maar wel erg overtuigd van haar zelf. Wat ik wel jammer vind is dat de coaches wel erg zitten te 'smeken' dat ze hun kiezen. Ze vertelden vaak al niet wat ze van de auditie vonden, alleen maar kies voor mij. Verder weer erg leuk programma!