In Israel is Guy volgens mij niet helemaal onbekend want mijn familie uit Israel wist dat ie meedeed. Stond op hun facebook. Ik moet wel zeggen dat ik kippenvel kreeg toen hij begon te zingen, hij is met een muziekgen geboren Verder vond ik de "dikke" zus knapper als de "dunne" zus hoor, dus ik keek er eigenlijk niet zo naar van ach wat lullig. Leuke meid.
He meiden, kennen jullie me nog (van vorig jaar) Kon vorige week niet meekletsen. Iig ben ik morgen van de partij Wat een heerlijkheid, met een beetje mazzel t/m januari van Charly genieten.......*kwijl* Guy vond ik goed, nog niet superfantastisch, maar wil wel graag meer van hem horen. p.s. nog even voor de Charly fans (Laat je gaan): Musical Awards 2009 - The full monty/Niks/Laat je gaan - Charlie Luske, Richard Spijkers, Vincent de Lusenet - YouTube
gelukkig voor manlief is het goed weer, want hij zit in ons buitenverblijf. en ik zit lekker voor mijn 1 meter 7 big screen
whahaha ik heb er ook zo`n zin! Eerst bevallingsverhalen kijken zo en dan goede tijden en dan......jeeeehhhhhhh...hahaha
jaaa ik ga iook kijken dr doet een oud klasgenoot mee dus wil ik wel ff zien haha maar die weet niet wanneer ze komt :d K vind het sowieso een erg leuk programma