Pfff, binnen een half uur dochter op bed, afwas gedaan, eten gemaakt voor morgen (dus weeeeer afwas, maar dat kan wachten ), koffie gezet, laptop aan en..........................met de beentjes omhoog op de bank. Veel plezier dames!!!
Vond r eigenlijk helemaal niet zo goed.. Of nouja, wel goed qua stem, maar van die rare randjes erin.. Ik had me elk geval niet omgedraaid..
Die Joyce was echt verschrikkelijk! Wat een rare gezichten trok ze zeg. En verschillende hoogtes. Nee, ik vond het echt niks. Ik vind het tot nu toe niet echt bijzonder. Vorige week was het talent veel beter. *kijkt weer verder*
Oei.. Weet niet hoe het meisje heet van set fire to the rain.. Maar vind het niet best.. Oh hoor nu dat ze alice heet..
Ik zat even niet te kijken, hoorde de naam Alice en dacht meteen..Onee toch, niet die ene..die van idols? Ik kijk op en ja t is haar wel. Vreselijk. Ze ging toen elke keer door terwijl ze hartstikke vals zong. Vreselijk irritant mens vond ik 'r toen en zo te zien (en horen) is nog weinig veranderd haha. En tja, zij ging steeds door en Nick niet. En hoe zijn de rollen nu? 't Kan raar lopen
Ik vind die sluipreclames ook heel irritant trouwens. Iedereen die snoepjes zit te eten en met die tablets te spelen. Dat hebben al die programma's trouwens tegenwoordig. Idols werd gesponsord door Isla, hoeveel mensen je daar 'even een snoepje voor de keel' zag nemen! Bah!