Wauw!!! Er mogen nog wel hele goede komen om echt concurrentie te worden voor dit meisje!! Vorigw week zaten er meer tussen die in de buurt kwamen als vandaag! Ik ben ook een beetje sceptisch omdat vorig jaar ook veel audities mwah waren die heel goed bleken en andersom maar van Julia ben ik zwaar overtuigd!
Ilse is eigenlijk best een kneusje! Wel heel leuk dat ze niet van die sterallures heeft maar ze is wel een beetje nerdy vind ik en dat accent doet er ook niet veel goed aan natuurlijk.
Eens... vind haar niet echt een aanwinst voor het programma... maar Trijntje ook niet. De leuksten zijn weg helaas... Ali is wel lachen maar voor de rest begint het steeds saaier te worden.
Ik vind haar juist wel leuk. En ook leuk om te zien dat we niet allemaal onze afkomst hoeven te verbergen zodra we op tv komen. ze is gewoon een trotse Twentse. Ali vind ik wel heel scherp en leuk in zijn commentaren en reacties. Trijntje vind ik wel heel waardevol in het programma en marco ook zeker wel
Ik irriteer me echt aan Ilse de Lange. Wat is ze eeeh ... vreselijk? Ik dacht altijd wel een leuke rustige meid, maar niets van dat. Het is inderdaad echt een nerdje en ze komt heel dom over om eerlijk te zijn.
Dat had ik ook. Ze maakt mooie muziek, maar hoe ze zichzelf nu neerzet... Oef ze maakt geen reclame voor zichzelf
Ik had Julia nog even terug gekeken. En inderdaad, wauw! En zo jong ook nog. Vond Ali ook grappig. Niemand reanimeerde me, Marco....
Haha, ging vooral om dat intro-filmpje. Vond haar wel ok, niet DE voice maar wel ok. Die Engelsman vond ik niet zo geweldig...
ik meen vorig jaar een item met N&S te hebben gezien waarin ze zeggen dat het wel meerdere dagen is maar ze steeds hetzelfde aan doen.. hadden ook een kast met 4 keer dezelfde outfit