Ali b vind ik er niet bij passen, maar ik vind hem hoe dan ook irritant. Dus dat kan ik niet helemaal eerlijk beoordelen! haha Dat ze niet meer omdraaien als ze niet doorgaan is ook niet leuk inderdaad! Vooral omdat ik de teleurstelling altijd wel leuk vond als er zo'n super knap/ bekend figuur stond, (die in elk ander zangprogramma op uiterlijk door zou gaan).. Beter dan het gezeur over hoe goed de kandidaat wel niet is en dan het standaard sollicitatiegesprek van elke coach, want de kandidaat weet ook niet wie ze moet kiezen als coach!! *zoekt op dat soort momenten echt een teiltje!*
Ik hoorde dat ze niet meer omdraaien bij een kandidaat, die niet door is, om de kandidaat de confrontatie te besparen. Vaak wordt er geroepen dat een jurylid spijt heeft niet gedrukt te hebben en dat is natuurlijk erg zuur. Maar dan kom je dus niet te weten waarom ze niet gedrukt hebben en dat zou ik als kandidaat toch wel willen weten. Ik denk eigenlijk dat ze gewoon tijd willen besparen tijdens de opnames. Aan Ali B stoor ik me niet zo, maar ik vind Trijntje echt verschrikkelijk en ben onderhand vaak met mijn telefoon bezig en kijk niet echt meer. Ik vond het vroeger ook leuker en ging er dan echt voor zitten.
Ja, mooi gezongen. Belachelijke reacties van de juryleden. Marco die op zijn stoel gaat staan, al die gemaakte blikken, ik kon er gewoon niet meer naar blijven kijken. Wat een aanstellerij zeg...
Pfffff, van mij mogen ze Trijn deleten hoor. Ali trek ik nog wel, maar Trijn...... Blegh!!! Jammer dat de Voice een jury spelletje is geworden, 't was zoveel meer dan dat. Uiteindelijk verkrachten ze elk programma dat begon met een goed concept, elke keer weer..
Ik weet ook niet waar het mis gegaan is. Trijntje is idd verschrikkelijk! Nog even haar eigen vocale sollicitatie gedaan gisteren.. yuk! Ik mis echt Roel en Nick en Simon.
De jury mag dan wel irritant zijn (dat op de stoel staan vind ik ook overdreven) maar ik vind Martijn Krabbe altijd vreselijk irritant. Die mag van mij wel weg
Ik vond Roel ook zo leuk! Op zich vind ik deze jury ook wel leuk, maar Martijn is soms echt zó overdreven! Van die domme opmerkingen
Normaal gesproken, in andere programma's vind ik het ook wel een leuke vent. Maar hier vind ik hem minstens zo overdreven als de jury.
Eigenlijk zouden ze door de weeks een half uurtje per dag het hebben en houden van het eiland moeten laten zien