Ik ben van plan om tweede kerstdag onder een dekentje op de bank door te brengen en heel veel films te kijken. Nu zou ik dus graag filmtips horen van films in kerst- of wintersfeer. Romantisch, komedie, animatie, alle tips zijn welkom Nu naar bed en morgen Kerst, dus wellicht reageer ik pas vrijdag weer. Maar ik hoop hier dan een mooi lijstje te vinden. Alvast bedankt en fijne Kerst
Oh ik vind Hachi altijd zo ontroerend (ik hou het nooit droog). Wat mij betreft een aanrader die niet mag ontbreken op je lijstje. Veel plezier!
Oef, nou ehm, ik ben van het nostalgische. Home Alone 1, de Sissi trilogie, the sound of music, Kruimeltje natuurlijk, een Harry Potter marathon hoort daar voor mijn gevoel wel bij (maar dat komt omdat ik dat tot 6 jaar geleden elk jaar deed tijdens kerst met vriendinnen), Lord of the Rings, alles met een Disney-feeling, Jingle all the way, the Grinch, etc.
Ik hou van de standaard kerst films, Home alone 1 en 2, surviving christmas, 12 dates of christmas, santa claus deel 1 2 en 3 The gringe The family man A christmas caroll The Polar expres
Nog meer goede tips Nu kan ik me het hele weekend op mn bank verschansen haha. Straks maar eens op zoek gaan naar de diverse films en dan lekker niks doen vandaag.
Ja Hachi, mooi. Heb deze film ooit eens gezien toen ik strak stond van de hormonen en nog nooit zo hard gebruld als toen . Hij komt aankomende dinsdag 30 december om 20.30 op RTL 4.
12 dogs of christmas Call me claus Jingle al the way En echt mijn absolute nr 1 kerstfilm oldie white christmas
Te laat voor vandaag, maar misschien ga je morgen nog even lekker door : The nightmare before Christmas The Muppet's Christmas Carol Love actually Die Hard Gremlins Sissi
T is er niet meer van gekomen gisteren haha. Onverwachts toch nog plannen gemaakt Maar wie weet kom ik er morgen nog aan toe, met het pak sneeuw wat er nu ligt kan ik me nog steeds mooi binnen verstoppen