Dit is de eerste keer dat ik naar de voice kijk en ik begin echt mijn interesse te verliezen. Vorige keer niet eens afgekeken en pas vandaag gezien wie er uit is. Nee. Denk dat het niet echt iets voor mij is.
Ik denk eerder andersom. Het gaat immers om de kijkcijfers. Maar gezien er een andere accoustiek is in de studio, snap ik dat het anders klinkt. Plus, hierdoor worden onzuiverheden ook meer weggefilterd. Net als onder de douche, zeg maar.
Nou dan mogen ze dat wel eens fixen want het klinkt allemaal voor geen meter wordt me een partij vals gezongen niet normaal...
Ik vind Melissa zo verschrikkelijk 🙈🙈 Vind Dave heel goed! Ben benieuwd naar zijn nummer vandaag.
Ze is wel echt gegroeid qua zang. Over een paar weken kennen we dr waarschijnlijk niet meer:") Ik vind Dave zo standaard.. In de competitie misschien anders maar echt niet bijzonder stemgeluid, zou hem niet ergens uitpikken.
Ja volgende week finale! Ik hoop Jennie er uitz dat eeuwige gebler. En zou een heerlijke aardverschuiving zijn!
Eens met Anouk!! Maw ze klonk te wit voor het nr!! No offence, maar de nummers van Destiny's Child zijn gewoon moeilijk en om eerlijk te zijn vind ik die mooier als ze gezongen worden met wat meer kleur in de stem, niet zo schel. (Met kleur bedoel ik niks rasistisch zo heet dat gewoon)
Kleur klank zoals Anouk altijd zegt en helemaal met je eens, was niet bijzonder. Jennie in Nl vind ik juist weer te Amsterdams klinken, zo overdreven.
Het is niet dat die dames niet kunnen zingen, maar ik vind het teveel geschreeuw en te schel. Brace heeft imo wel n mooie stem, warme klank/kleur. Maar goed ik kijk al jaren niet meer, maar mn vriend wil perse kijken vanwege Brace😂😂
Haha ja dat ja! Mijn vroegere zanglerares vond altijd dat ik een mooie klank kleur had hahah. Dat heb ik altijd onthouden😂😂😂
Hmm... sorry Anouk, dan maar saai en altijd hetzelfde. Dit vond ik niks van Brace, doe mij maar weer een ballad.
Ik heb nog niet meegekletst omdat ik eigenlijk nooit kijk😜 Maar euhhhh ben ik de enige die het ongemakkelijk vindt dat Maan wenkt en Marco rent en dan die kus daarna... Hmzzzzzzz