Ik ben wel blij dat Anouk erbij is. M'n man zei al, wat is Anouk maar een zuurpruim eigenlijk. Ik zeg nee Anouk is juist normaal, ze lijkt alleen zuurpruimerig tegenover die overenthousiaste Ali en Marco.
Haha ja Maar ze heeft wel gelijk. Toen ze omdraaide gooide hij er een misser uit.. Hopelijk waren het de zenuwen
Hahaha die Ali: Anouk, nu maar hopen dat het goed blijft gaan! Middelvinger, 3 noten daarna knijtervals
Hahah ik vond het wel sneu dat Anouk heel hard moest lachen. Gelukkig ging het daarna weer helemaal goed
Ja maar dat is dus denk ik dat wennen, de rest wacht eerst de hoge noten af zodat het hele bereik hoorbaar is. Zag je met die boer ook, zong een beetje lekker hees weg maar zodra hij het refrein in ging was alle spanning eraf.
Lekker op de vrijdagavond toch. Bakje chips en een glaasje prikp bereid me al helemaal voor op het burgerlijke leven. Morgen weer heel lang voor wandelen Dit doet het overigens echt niet voor mij. Lijkt net nietszeggende The Sims muziek...
Geen idee hoe ze zingt, maar ik hoop nu al dat ze doorgaat. Vind haar verhaal heel aandoenlijk ofzo..