Hey dames. Ik heb nog tijd of geduld om zo' hele aflevering te kijken. Welke audities die tot nu toe geweest zijn MOET ik echt terugkijken?
Ahh zo sneu he! Dat dat dochtertje zei mijn papa is dood... Ach ik begon er gewoon van te huilen. Wat een enorm positieve vrouw vond ik dat en wat enorm rot dat ze niet door is, alhoewel ik het wel begrijp van de jury.
Bakkie chips, spa rood.. We zitten er klaar voor! Voor de eerste zal Anouk wel draaienp EdIt: oh ik ben dus niet "spiritueel" zoals Wendy zegt
Ik vond dat stel net erg slecht. Mijn man kijkt met een half oog mee en roept af en toe wat haha. Ik lul sowieso wel tegen de tv.
Haha, lekker met Martijn kwebbelen. dat stel is echt misbruikt door RTL, dat kleffe er super dik op leggen. Zwaar geregisseerd. Die zeggen nu: huh. Maar we hebben veel meer verteld?? Maar zingen konden ze niet nee.. Deze musical ster kan wel technisch goed zingen, maar heeft toch geen voice? Gewoon leuk zingend..
Oh geweldig die sago Anouk Waarom "wiegt" ze de hele tijd zo gek, is net of ze aan het bevallen is met hypno birthing...
Ik vind Anouk echt wel een beetje te lomp soms.. Vooral die opmerking over dat ze moe werd van de zang en dan ze het dan niet eens wil zien. Dat gezicht van Marco ook
Oh hemel.. Wat verhaal weer van dat meisje dat zo afgevallen is. Krijg toch beetje klassieke beeld, je kunt je uiterlijk wel veranderen maar als je van binnenuit niet straalt... Liedje klonk ook heel geforceerd.
Lag het nou aan mij of was het een beetje een matige aflevering? Wordt toch niet een soort idols 7e editie? Waren maar 2/3 echt overtuigend door, de rest die door was steeds met hakken over de sloot.
We hebben gisteren voor het eerst gekeken. Wat een vreselijk mens is die Anouk zeg. Arrogant stuk vreten die alles maar denkt te kunnen zeggen. Ze mag van mij best eerlijk zijn, maar nu trapt ze gewoon bewust mensen de grond in. Alsof ze zelf de beste zangeres van de wereld is, bah! 😝
Vond t echt saai gisteren en bijna allemaal slecht. Ben ik de enige die vind dat Anouk praat alsof ze net een minuut wakker is van een slaapje van een uur na een hele nacht heftige sex??
Hah, ik durfde het al niet te zeggen Je moet me hier af en toe tekeer horen gaan tegen/over haar Mijn Lief lacht zich gek, die vindt mijn commentaar blijkbaar erg grappig Nee, ik mag Anouk niet, geen idee waarom want ze is volgens mij best eerlijk en zelfs misschien een beetje oprecht maar ik weet niet, iets in haar houding staat me gewoon niet aan. En dan draait ze voor dingen die gewoon goed zijn niet, kraakt het af en voor mensen die maar middelmatig zingen draait ze dan meteen. Achja, kwestie van smaakverschil zullen we maar zeggen
Ja idd was misschien wel een beetje lomp. Maar toen dat meisje zong, zei ik meteen tegen mijn man, pfff zet eens wat zachter, vreselijk ik wordt daar moe van, en we moesten samen lachen dat Anouk het daarna ook tegen haar zei. sommige menen dat ze mooi zingen door het te overschreeuwen. Ik vond Tommy eerlijk gezegd ook niet zo goed, die zette echt een stemmetje op leek het wel.