Anouk zegt gewoon duidelijk wat ze vindt. Eerlijk en oprecht. Ook kon je echt wel aan haar zien als ze iets echt mooi vond. Ik vond de deelnemers gisteren ook maar matig.
Ik vond de aflevering van gister ook wat matig. "Wel leuk", maar daar blijft het bij. Alleen dat laatste meisje vond ik echt heel erg goed.
Iemand expres kwetsen, bedoel je....😏 Als ze het op een andere manier brengt, kan ze ook eerlijk zijn, maar houden kandidaten er geen rotgevoel (en moordneigingen 😬 aan over.
Ik ben het 9/10x met Anouk eens. De rest plaatst soms opmerkingen......., waardoor ik me afvraag of ze een andere auditie gehoord hebben dan ik. Er zijn 2 mensen door wat ik niet terecht vind en iemand niet door die wel door zou moeten. Inderdaad een matige show deze keer, maar ik vermaak me prima.
Nu de auditie van de jongen met liedje over tweeling , ik vind dit altijd heel lastig. Je doet mee aan een super commercieel programma... Voelt voor mij dan echt niet tof zoiets te "gebruiken"... Eerbetoon? Moet dat op TV? Verwerking? Is dit de manier. Kan daar nooit veel mee. Deel het met de mensen die je lief zijn of breng het zelf naar buiten, maar via zo'n competitie is in mijn ogen altijd dubbel.
Ik praat ondertussen gezellig verder met mezelf maar dit is toch ook weer knijtervals? Die meid met beetje dat trance nummer. Krijg beetje het gevoel dat er niet echt keuzevrijheid is welke nummers??? Komt gestuurd over sommige audities. Is wel weer niveau Idols 6 dit
Ik vind het een behoorlijk saaie aflevering. Hebben ze de matige 'gevallen' bij elkaar gezet ofzo? Nog niks gehoord dat ik écht goed vind. Hoop dat het nog wat komt zometeen!
Precies. Vorige week ook al. Concept is beetje uitgemolken Al weer oud nieuws maar dit zal in Nl niet anders zijn: http://www.nu.nl/media/4143180/tom-jones-haalt-the-voice.html
Zij was idd echt niet goed. Maar dat nummer vind ik ook niet echt geschikt voor een auditie. Ik vind deze afl ook nog niet zo boeiend. Die sanne is wel fan van die knop
Ik heb de aflevering van vandaag nog niet gezien maar vind het tot nu toe ook echt zo tegenvallen.. heel jammer want vorig seizoen vond ik wel heel goed. En Anouk tja ik ben geen fan van haar. . Alles behalve maar ik vind haar niet zo'n bitch als waar ze voor uitgemaakt wordt. Ze komt soms bot over maar lang niet altijd en ze legt naar mijn idee ook gewoon uit wat ze bedoelt. Vind het alles meevallen hoor.
Vorige seizoenen waren veel meer wauw audities waar ze met z'n vieren draaiden en echt vochten voor de artiesten. Straks wordt het net zo als met de eerste the voice USA, dat de artiesten op zijn en deelnemers terug moeten komen voor een tweede "blind audition". Toen waren de coaches zo kritisch:")
Ik vind de nummers van vanavond ook behoorlijk saai allemaal eerlijk gezegd. Het raakt me niet, komt niet binnen ofzo. Dat van Tom Jones had ik niet meegekregen maar het verbaasd me niet eerlijk gezegd. In hoeverre is het echt eerlijk en oprecht hier of is het geregisseerd?
Denk heel weinig. Marco doet altijd de mooiste beloftes maar geloof echt niet dat hij ze ècht bijstaat. Quotes en emotioneel gewauwel. Daarin vind ik Anouk wel verfrissend De muziek komt allemaal idd niet binnen, de nummers zijn ook totaal niet mijn genre. Kan je ook moeilijk mee raken tenzij de stem echt heel aangenaam is maar zijn steeds maar schreeuwers. Dit is ook weer zo mat
Ja die tegeltjeswijsheid is leuk maar je kunt er verder niet zoveel mee he. Anouk, tjah, ik mag haar niet zo, weet niet waarom. Vind haar net zo mat als dat liedje van daarnet Wij zitten hier in ieder geval de boel even lekker af te kraken op de bank, heel gemeen misschien maar soms mag dat (zolang we het maar niet echt gemeen bedoelen )
Klank kleuren lijer :")) heerlijk! Dit was toch ook niet wauw? Prachtig lied maar echt niet the voice!!
Nee niet echt he. Of echt niet? Ze doen erg enthousiast maar ik doe niet mee, sorry. Vind het sowieso geen mooi nummer (vind maar zelden een Nederlandstalig nummer mooi) maar nee, ook deze stem raakt me niet echt.