Ik vind al die oud kandidaten zo irritant.. Als je al tot de live shows bent gekomen, of zoals Kelvin 3e worden waarom doe je dan mee? Okee ze zullen wel gevraagd zijn maar waarom? Wou er niemand anders meer mee doen? *zeur modus off* Ik vind het Tot nu toe nog wel een beetje tegenvallen. Niet echt iemand waarvan ik denk dat wordt de winnaar.
Kelvin deed mee aan x factor zag ik, lager niveau nee dan de voice... de eerste editie was natuurlijk wauw, echt top talent. Nu is het gewoon een Idols versie.
ik moet dit even kwijt. ik erger mij wild aan Anouk. Wat een verschrikkelijk arrogant wijf. Zij verpest voor een deel het kijkplezier voor mij, bah.
Ik vind het beter dan het gevijnsde geslijm van Marco die je na een paar maanden niet eens meer zou herkennen op straat.
Iemand een idee waar je de jurk van Maan kunt kopen? Zwart (nep?) leren jurk met kettingen aan de voor en achterkant.
Snap niet dat Fabienne niet door is... Ze was gewoon heel serieus en professioneel en heeft in ontspannen toestand een beetje een sago hoofd maar hoe ze daar op werd afgerekend vind ik echt niet normaal.
Ik vind het juist fijn dat er eindelijk iemand bij zit die niet zo slijmt Ik vind die gaia echt heel goed
Ik moest halverwege even weg dus ik haal het nu weer in! Geen idee van die jurk. Misschien op de een of andere manier contact opnemen met hun? @Fee, ik vond Fabienne ook veel leuker. Zij heeft unieker stemgeluid. Jammer dat zij nirt door is. Ik vind Anouk ook echt he-le-maal niet leuk. Ik hou ook niet van dat geslijm, maar zij is zo bot en lomp.. Krijg soms gewoon plaatsvervangende schaamte.
Tommy wilde van het musical imago af. Wat doen ze, Tommy een onwijze musical performance laten doen had ie zelf ook even niet over nagedacht:")
Kijken we weer? Jammer dat Arthur eruit is. Ik 'ken' hem van z'n band en zijn vrouw zat bij mij op school. Ik hoop van deze battle dat die blonde door gaat. Weet haar naam niet *Edit: Eva
Arthur vind ik niks bijzonders. Die blonde vond ik ook niet veel soeps. Maar Melissa ook niet. Zucht, allemaal niet echt wauw.
Nou ik zit ook vol verbazing te kijken is toch geen gezicht ? Hij tekent ook nog eens giga zo jammer....
Haha dat dacht ik ook meteen!! Ik blijf dit seizoen wat matig vinden (ook al vond ik deze battle wel erg goed).. Jammer..