Ik zag net dat het oude topic gesloten is dus vandaar een nieuwe.. Maar ik zag net voorbij komen dat het 24 oktober weer begint dus nog maar iets meer dan 2 maanden!! Jeej!!
ik kijk het op fox.. dan is de aflevering net in amerika uitgezonden als ie hier is.. maar er zijn er ook die online kijken, maar waar weet ik dan niet alleen dat het op popcorn ook te zien is
Yes elke maandag om 22 uur zijn de nieuwe afleveringen op Fox vanaf 24 oktober. Nu is er elke nacht om 1 uur een aflevering. Als het goed is helemaal vanaf seizoen 1 tot en met de laatste aflevering van seizoen 6.
Ik kijk dit alleen op netflix. Ik lig dan vaak al op bed als het op tv word uitgezonden (en dan zou ik ook geen oog dicht meer doen )
Wij zijn halvewege seizoen 5. 3 weken terug begonnen. Eerste week alleen maar nachtmerries gehad hahaha. Wat een top serie. Alleen Netflix gaat tot seizoen 5 dus ergens nog seizoen 6 spotten. Hopelijk ben ik op tijd bij Fox met zn herhalingen.
Oh ze zijn op fox al bezig met s.6 balen dat je dat niet wist dan had je ze kunnen opnemen. Maar misschien doen ze dat straks ook wel nog een keer vlak voor s.7 begint.
Ja die hoop heb ik. Ga fox goed in de gaten houden. Ze worden iig vanaf seizoen 6 aflevering 6 opgenomen. Dan gaat het nu alleen nog om de eerste 5.
Dochter en ik zijn al theorieen aan t bedenken wie t kan zijn lol......denk aan hoe staat de camera gericht, wie had er wel of geen pluk haar voor zijn /haar gezicht.....weet wel hoe het in de strip verder gaat, maar die theorie wil ik niet geloven voor de serie hahahahaha. Kan niet wachten tot het weer begint....
Het zou gewoon verboden moeten worden dat er zo'n lange seizoensstop is bij dit programma!! Wie denken jullie dat er wordt toegetakeld door neagan?
Het is een man (Negan zei 'hij') en niet Carl of Rick (omdat hij het had over Carl zijn oog voeren aan Rick als iemand geluid maakte). Degene die het in de strip is, zou het hier ook best kunnen zijn. Maar dat hoop ik niet.
Ik denk dat het Abraham is. De laatste afleveringen van het seizoen werd zo op hem gefocust en zijn toekomstplannen met Sasha en zo. Meestal is het fout als in twd iemand aan de toekomst durft te denken... Misschien Eugene nog, die was opeens zo dapper, dat moet misschien ook wel bestraft worden . De striptheorie ken ik ook, maar dat denk ik echt niet, juist omdat een groot deel van het publiek die verhaallijn kent.