Ze gingen erop uit omdat Maggie plotseling ziek was geworden en een dokter nodig had. Precies nadat ze tijd met Enid (idd) had doorgebracht, die heel vaag al veel tijd achter de muur heeft doorgebracht. En dan ook die laatste scene met Carl, dat ze zich zorgen maakte of hij wel zou terugkomen (toen hij haar opsloot). Ik vertrouw dat kind iig voor geen meter 🤔
Net de aflevering terug gekeken. Een woord, gruwelijk. Ik hou van deze serie maar haat het ook zo. Zit elke keer met spanning op de bank te kijken. Nu met een portie haat tegen die man die glenn heeft vermoord:x
Zit nu te kijken en ik ben een beetje weeïg op de maag. Maar moet altijd aan Love Actuely denken wanneer ik Andrew Lincoln zie.
Ja hi-la-risch 😄 Zag die film laatst ook weer. En bleef maar denken: dit klopt niet! Wanneer gaat ie weer normaal praten? Oh nee....dit is normaal!😬 Zijn " southern" accent is echt goed 👍
Ja hij doet het super! Wij kijken al jaren Love Actually op kerstavond, zal deze kerst even gek klinken.
En er zit een voorspelling in de film..... Wanneer bij Keira aan de deur staat met zijn bordjes en op een staat een ontbonden lijk.
Ik heb TWD even uitgezet nadat Glenn ging met dat oog, walgelijk: vond het iets te shockerend, ik ga op n later moment versneld verder kijken Ik moet ook altijd aan love actually denken bij Rick! En bij Negan aan Danny bij Grey's Anatomy!
Ik heb het van achter mijn dekentje gekeken en ook nog hand voor mijn ogen, vond t te ranzig. Bij Jeffrey Dean Morgan moet ik juist altijd aan PS i love you of aan de serie Supernatural denken. Hij speelde daar de vader van de broers. Mooie man, mits hij niet de Negan-look heeft.
OMG, net de laatste aflevering gezien, ben er gewoon misselijk van. Pure horror!!!😫 Wat zit die sadist btw goed in zijn rol zeg!!! Lijkt me echt heerlijk om je zo te mogen uitleven in een rol. 😂 Ik had een vraagje, waarom is Maggie ziek, wat heeft ze? En ze was toch zwanger?? Heb geloof ik het een en ander gemist!!
Ze is idd zwanger. Kreeg krampen.. miskraam? Ik weet het niet hoor, maar ik ben geloof ik een 'beetje' een watje. Ik kon deze aflevering bij vlagen niet met het volle verstand kijken. Oh man, die spanning! Maar gelukkig kon ik gewoon van achter het kussen opzij kijken naar het hoofd van mijn man.Dat was de belichaming van wat op beeld gebeurde haha. Hoewel hij me met die openhangende mond geen antwoord kon geven op "Wat gebeurt er! WIE?!? Nog 1?!??"
Jeetje, voor mijn gevoel is Maggie nu al een paar seizoenen zwanger, maar er is maar geen buik te zien. 😂
Haha, nee hoor. Pas in 1 van de laatste afleveringen van vorig seizoen bleek ze zwanger. (In die afleveringen dat Glenn weg was)
wij hebben net seizoen 6 gezien op Netflix. man wat was dat spannend. ik ben dan zo nieuwsgierig dat ik er niet van kan slapen dus ik moet lezen wat er gaat gebeuren haha. nou wilden we aflevering gemist kijken en toen zag ik dat vannacht de eerste aflevering te zien is...is dat dan de herhaling? want jullie hebben het al gezien ik snap het niet sorry maare Carl doet het dus nog? hij is nog heel?
Vannacht komt er geen nieuwe aflevering. Specifiek naar gekeken omdat ik maandag avonddienst heb en de aflevering van 22 uur dus niet kan kijken. Om 4.30 wordt s7ep1 nogmaals uitgezonden.
Alleen is dat in TWD tijd wel weer een maand of 3/4. Op verschillende fora hebben ze het hier vaak over, ze bleek zwanger te zijn toen Glenn onder de dumpster lag, en later voordat ze Negan ontmoette waren ze 2 maanden verder.
Dat is raar, in amerika komt gewoon episode 2 vanavond Weet verder niet hoe het bij fox zit hoor, ik download op maandag de afleveringen altijd
Je kan hier de time lapse mooi zien, er zit vaak veel minder tijd tussen dan het lijkt: The Walking Dead TV Show Timeline | Walking Dead Wiki | Fandom powered by Wikia Tussen glenn onder de container en maggie die erachter komt dat ze zwanger is (dag 552) en de laatste aflevering (dag 627) zit maar 75 dagen, krap 2,5 maand. Niet heel gek dat je nog maar weinig ziet dus