Negan is gewoon schijtirritant. Net als de goveneur destijds. Maar dat is juist de bedoeling dus ik vind t heek sterk geacteerd. Haha.
Ik heb zo gelachen toen hij schrok van die dominee. Shiiit you are creepy! echt wat een eikel. Maar het gaat echt wel klappen hoor. Vanuit Dwight denk ik. Die speelt zijn rol ook goed.
Heb ff teruggekeken, volgens mij de matrassen. Psychologische shit dus, want ze hadden t niet eens nodig. Maar dat was de hele bedoeling van t "vroege" bezoekje.
Nou ik hoopte op een langere aflevering maar helaas. Was ws omgedraaid want de afl was 58 minuten. Maar ik had ook al zoiets mep hem nou!! Maar goed nog even geduld dus. En snap ook niet dat ze logen over Maggie. Negan komt ook op de Hilltop? Maar misschien niet persoonlijk?? We gaan het wel zien allemaal.
Dan hadden ze Maggie ook meegenomen.. Ik vond het een saaie aflevering.. Ik vind Negan een irritant persoon en erg overdreven. De enige spanning vond ik of hij zou meppen of niet.
Ik vond het een spannende aflevering, maar ben nog een beetje on the fence over Negan. Hij heeft wel leuke uitspraken, maar ik vind hem ook wel een beetje te comic-achtig. Ik hoop dat hij uiteindelijk wel gelaagder wordt, zoals de governor. Dat was natuurlijk een monster en psychopaat, maar het werd ook wel weer zo neer gezet dat je wel kon geloven dat hij zelf dacht dat hij deed wat het beste was voor de mensen om hem heen. Negan vind ik nog wat eendimensionaal.Maar dat komt misschien nog wel. Ik snap nu ook nog niet zo goed hoe hij al die saviours er zo onder kan houden.
Ben ik de enige die het niet zo leuk vind dit seizoen? Die negan is echt zo gemeen dat ik het niks aan vind om naar te kijken.😐
Zojuist de aflevering gezien. Hier vinden we het echt geweldig. Zo'n psychologische shit wat die Negan doet. Zijn juist blij dat dat zo lang in beeld was, het bleef me boeien. Ik vond de gouverneur dan ook weer helemaal niks. Volgende week wil ik weer dat lieve katje zien..
Vind het psychologische van Negan ook juist tof. Helemaal met Daryl, dat hij hem meenam en juist ook specifiek naar maggie vroeg. The Governor vond ik ook helemaal niks, veels te soft lol. Kon je makkelijk aan hahaha. Negan wordt nog wel mat moeilijker om aan te pakken, juist omdat hij zoveel mensen heeft en iedereen bang voor hem is. Wel jammer dat we iedere week moeten wachten, maar ach....als het seizoen afgelopen is, alles lekker achter elkaar kijken 😊
Ja ik ben het ook zat, ik kan hem echt niet luchten. Maar dat is de bedoeling denk ik ook hem haten. Elke keer denk ik, je kan negaN zo doodmaken. Ik zou in ieder geval niet in deze wereld willen leven
Ik begin Negan ook al snel zat te worden. Veel te veel gepraat..... En het kunstje is nu al wel klaar ofzo. Maar op zich wel goed geacteerd. ik vind sowieso dat ze niet de hele tijd 1 thema moeten uitdiepen in een aflevering. switch tussendoor naar Carol en Morgan en naar Maggie en Sasha op de Hilltop. Zou ik meer geboeid blijven..
Beetje langdradig. Mag wel wat actie bij. Snap ook niet dat ze Negan niet onder vuur nemen, zat kans. Die dwight erbij, vreselijk irritant figuur. Hou niet zo van dat hulpeloze gedoe.
Ja, dat vind ik ook. Vind Negan echt wel een interessante toevoeging, maar het wordt op deze manier wat langdradig neergezet.