the walking dead #2

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door cactusje, 15 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Vind Negan zijn uitspraken wel echt geweldig hoor....." I just slit my d..k through your throat"

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Negan is gewoon schijtirritant. Net als de goveneur destijds. Maar dat is juist de bedoeling dus ik vind t heek sterk geacteerd. Haha.

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Iemand enig idee waar we naar keken aan het eind met Michone?

4. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

De meubels die ze meegenomen hadden....

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik heb zo gelachen toen hij schrok van die dominee. Shiiit you are creepy! :D echt wat een eikel. Maar het gaat echt wel klappen hoor. Vanuit Dwight denk ik. Die speelt zijn rol ook goed.

6. jayenriv

Heb ff teruggekeken, volgens mij de matrassen. Psychologische shit dus, want ze hadden t niet eens nodig. Maar dat was de hele bedoeling van t "vroege" bezoekje.

7. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Nou ik hoopte op een langere aflevering maar helaas. Was ws omgedraaid want de afl was 58 minuten.

Maar ik had ook al zoiets mep hem nou!! Maar goed nog even geduld dus. En snap ook niet dat ze logen over Maggie. Negan komt ook op de Hilltop? Maar misschien niet persoonlijk?? We gaan het wel zien allemaal.

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Aaah ja, nu valt t muntje hier ook;) Tnx meiden:)

9. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113

Dan hadden ze Maggie ook meegenomen..

Ik vond het een saaie aflevering..
    Ik vind Negan een irritant persoon en erg overdreven.
    De enige spanning vond ik of hij zou meppen of niet.

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.829
    3.625
    113
    Ik vond het een spannende aflevering, maar ben nog een beetje on the fence over Negan. Hij heeft wel leuke uitspraken, maar ik vind hem ook wel een beetje te comic-achtig. Ik hoop dat hij uiteindelijk wel gelaagder wordt, zoals de governor. Dat was natuurlijk een monster en psychopaat, maar het werd ook wel weer zo neer gezet dat je wel kon geloven dat hij zelf dacht dat hij deed wat het beste was voor de mensen om hem heen. Negan vind ik nog wat eendimensionaal.Maar dat komt misschien nog wel. Ik snap nu ook nog niet zo goed hoe hij al die saviours er zo onder kan houden.

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik vond het echt geen sterke aflevering, veel te langdradig.

12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Ben ik de enige die het niet zo leuk vind dit seizoen? Die negan is echt zo gemeen dat ik het niks aan vind om naar te kijken.😐

13. McDsee

McDsee Niet meer actief

Zojuist de aflevering gezien. Hier vinden we het echt geweldig. Zo'n psychologische shit wat die Negan doet. Zijn juist blij dat dat zo lang in beeld was, het bleef me boeien. Ik vond de gouverneur dan ook weer helemaal niks. Volgende week wil ik weer dat lieve katje zien..

14. jayenriv

Vind het psychologische van Negan ook juist tof. Helemaal met Daryl, dat hij hem meenam en juist ook specifiek naar maggie vroeg. The Governor vond ik ook helemaal niks, veels te soft lol. Kon je makkelijk aan hahaha. Negan wordt nog wel mat moeilijker om aan te pakken, juist omdat hij zoveel mensen heeft en iedereen bang voor hem is. Wel jammer dat we iedere week moeten wachten, maar ach....als het seizoen afgelopen is, alles lekker achter elkaar kijken 😊

15. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Ja ik ben het ook zat, ik kan hem echt niet luchten. Maar dat is de bedoeling denk ik ook :p hem haten.
    Elke keer denk ik, je kan negaN zo doodmaken.

Ik zou in ieder geval niet in deze wereld willen leven:$

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Dubbel

17. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Ik begin Negan ook al snel zat te worden. Veel te veel gepraat..... En het kunstje is nu al wel klaar ofzo. Maar op zich wel goed geacteerd.
    ik vind sowieso dat ze niet de hele tijd 1 thema moeten uitdiepen in een aflevering. switch tussendoor naar Carol en Morgan en naar Maggie en Sasha op de Hilltop. Zou ik meer geboeid blijven..

18. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Beetje langdradig. Mag wel wat actie bij. Snap ook niet dat ze Negan niet onder vuur nemen, zat kans. Die dwight erbij, vreselijk irritant figuur. Hou niet zo van dat hulpeloze gedoe.

19. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik vind het helemaal te gek allemaal, vanavond weer joehoeoeoe

20. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ja, dat vind ik ook.
    Vind Negan echt wel een interessante toevoeging, maar het wordt op deze manier wat langdradig neergezet.

Deel Deze Pagina