the walking dead #2

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door cactusje, 15 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Echt? Ik dacht juist dat ze eerst hadden besloten dat seizoen 7 de laatste was, maar pas afgelopen oktober besloten toch ook nog seizoen 8 erbij te maken. Maar verder? Ik heb alleen gelezen dat ze nog jaren aan materiaal zouden hebben als ze zouden willen. Maar het is niet bevestigd dat dat gaat gebeuren.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Snap ik... maar luchtte dat op? Ik heb namelijk het idee dat ze een groot deel van S7 doorgaan in die machteloze situatie.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Buffy, the Vampire Slayer --> Angel
    Dr. Who --> Torchwood
    The Cosby Show --> A Different World
    Cheers --> Frasier

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Zou het er nu op uit gaan draaien dat al die groepjes samen tegen Negan gaan? Dus Rick, de Hilltop, Kingdom en dan nog die vrouwen? Met de wapens van die vrouwen en de kogels van Rick.

Dat er een soort geheime samenzwering is tegen Negan. Heel spannend of dat verborgen kan blijven. En dat ze eerst alleen de Hilltop (door Maggie) en die koning met tijger (door Carol/Morgan) hebben. Ze denken dan, dit is niet genoeg qua mensen/wapens. En dan bekent die ene vrouw (ben haar naam even kwijt.. die met Heath was) dat ze dat groepje met die vrouwen ontdekt heeft. Dan gaan ze die overtuigen om ook mee te doen.

Zou dan wel realistisch zijn als de helft van de vast cast dood gaat bij zo'n enorm gevecht... voor zover je de serie realistisch kunt noemen :D ;)

5. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Het moraal van het verhaal is eigenlijk nu dat de ''mens'' dodelijker is dan de Walkers, tenminste dat denk ik.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Jazeker. Ik vind dit ook veel interessanter. Dit is écht post-apocalyptisch. De ware aard van de mensen komt naar boven, als hun eigen overleving op het spel staat. Je kunt zombies ook niet spannend houden, vind ik. Niet meerdere seizoenen lang. Op deze manier kom je steeds weer andere dingen tegen. Mensen, die andere keuzes maken. Keuzes, die haaks staan op de normen en waarden in onze samenleving, maar soms kun je je bijna voorstellen waarom iemand die keuze zou maken... It's you or them...
    Als je 'de mens' als grootste vijand neerzet, kun je daar echt veel mee variëren. Dat doen ze ook. The Governor was een doorgedraaide vent, maar in principe had hij een goede community omgezet. Die waren an sich niet evil. Alleen the Governor was zo'n sterke en charismatische leider, dat hij iedereen wel mee kreeg. En hij maakte zijn keuzes ook om te overleven. Het gros van Woodbury wist ook niet wat hij eigenlijk allemaal uitspookte. Die lui met een W op hun voorhoofd, die waren als een soort religieuze sekte. Totaal los van de werkelijkheid. Totaal onvoorspelbaar.
    De groep bij Terminus, die mensen lokten om ze te consumeren. Om te overleven.
    De politie in het ziekenhuis, waarbij de leiding de druk ook niet aan kan, flipt en allerlei rare keuzes gaat maken.

Mensen doen alles om te overleven. Ze zijn niet te vertrouwen. En dat komt ook telkens weer terug. Ik vond de introductie van Hill Tops erg interessant, omdat er eindelijk eens een functionerende community was, die middels handelen probeerde te overleven, i.p.v. zomaar alles pakken. Dat is in elk geval weer een begin van de opbouw van een normale samenleving. Maar ja, toen kwam Negan dus in beeld. :(

Ik vind het ontwikkelen van de mensen en de samenleving in een post-apocalyptische wereld veel interessanter dan alleen maar zombies.... Dat heb je op een gegeven moment wel gezien.

7. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Spannende aflevering, jammer dat we zo lang moeten wachten.....ben echt benieuwd hoe ze verder gaan. Wel een brok in me keel gehad.....en een traantje hahahaha

8. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    We kunnen er bijna een spelletje van maken. :D;)

9. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Alleen van het eerste deel. Er komt nog een deel 2 van seizoen 7.

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ja, ik zit elke maandag weer te springen tot het begint:)

Maar mijn man wil wachten tot het seizoen klaar is, zodat hij alles in één keer kan kijken.

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Oh gelukkig ben ik niet de enige. Op het laatste hè?

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ik vond episode 8 echt weer een goeie aflevering! Kan nu al niet wachten tot de volgende aflevering!

Edit: potverdorie! Nu moet ik wachten tot februari 2017!!!

13. jayenriv

Ja idd..., maar tranen van geluk....lol

14. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    yes! Eindelijk gaat er wat gebeuren
    Maar eerst....2 mnd wachten. Verdorie.

Koppen moeten er gaan rollen. En snel!

15. jayenriv

16. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Netflix... bijna seizoen 6 afgekeken. 7 Moet ik gaan downloaden

17. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    laat negan zich maar niet meer scheren..
    vind dat baardje hem toch echt veel beter staan!!
    idd alweer zoooooooooo lang wachten tot er weer een nieuwe aflevering komt..
    maar ik zag dat cordon er nu voor in de plaats komt op fox en dat vond ik ook wel een goede serie..

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik vond het echt een goede aflevering! En dat einde! ❤️
    Ben benieuwd hoe het verder gaat.

19. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Hier ook tranen bij het einde.
    Super aflevering dit!

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland

Imoviemax.se staan ze op! Kan je gewoon online bekijken.

Deel Deze Pagina