Hè meiden afl 7 was het toch afgelopen maandag? We kijken net op fox en daar was aflevering 8 bezig. Ik dacht dat komt in febr pas.
Ja maar aanstaande maandag komt afl 8 al niet meer daarom waren we dus in de war. We hebben dus ook.allee. Maar een klein stukje gezien.
Deze week alle 8 afleveringen gekeken... Ik kan dat niet steeds een week wachten ... Erg leuk maar ik ging me wel ergeren aan die slappe Rick... Hoe begrijpelijk ook, dat hoort niet bij hem. Ik ben blij dat ze nu de wapens opnemen...
Ik ben weer op nieuw begonnen. Elke avond een of twee afleveringen, dan hou ik het wel vol tot februari
Ik ben nu bij seizoen 4. De gouverneur komt daarin weer voor, dat vind ik een vergelijkbaar verhaallijn nu met Negan. Overigens intresseert die gouverneur totaal niet, was blij dat seizoen drie was afgelopen en hij weg was. Komt ie weer terug.
Ben ik de enige die zich afvraagd waar Terra haar zus (die de governeur doodschiet nadat michone hem had gestoken) is gebleven? Je ziet haar op t einde van het sz weglopen en nooit meer wat van gezien maar Terra is ook nooit meer naar dr zus gaan zoeken.
Ze is overleden. Ze werd omringd door walkers en heeft op die manier "zelfmoord" gepleegd. Glenn vertelde dit aan Tara
Ja zie je! Ik was al even die kluts kwijt, omdat hij zou gaan aanvallen, maar de infectie in de gevangenis nog niet is geweest, maar die komt dus in seizoen 4. Ik ben nu weer bij seizoen 3, bijna 4.
Ik zit nu net in seizoen 5...vorige week begonnen.. Ik dacht dat een serie met zombies echt niks voor mij zou zijn..Uit nieuwsgierigheid en gebrek aan een nieuwe leuke serie, toch maar besloten om een afleveringetje te gaan kijken. Met als resultaat dus dat ik alsmaar wil blijven kijken haha, ik kan niet wachten tot het elke dag avond is, en ik weer mag..
Hier hadden we hem zondag nacht opgenomen maar denk dat er een fout was op fox. We zagen dat zij.lucille schoot dat rick terugkwam en naar Maggie ging waar darryl ook was. Toen was het afgelopen. Kregen we reclame toen begin het weer zagen we die priester die werd in de gaten gehouden en klaar dat was aflevering 8?
Nee hoor, er kwam idd een stukje dat ze hem in de gaten hielden 2 min en toe was het ineens af. Vroeg mij ook ac waarom dat was.
Dat was na de aftiteling....je zag dat de priester idd in de gaten werd gehouden. Volgens mij was dat dezelfde man die je zag nadat Aaron en Rick klaar waren bij het water met alle walkers. Je zag toen ook een man staan waarvan je alleen zijn boots zag....zullen helaas moeten wachten tot februari....lol
Want afl 7 eindigde dat madame schoot. En afl 8 wad dat negan schreeuwde wat doe je nu je wil me neerschieten maar raakt Lucille. En dan 15 min later is het klaar?