the walking dead #2

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door cactusje, 15 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McDsee

McDsee Niet meer actief

Kan iemand die theorie als spoiler (witte tekst) hier plaatsen?? Ben nu bij aflevering 6 seizoen 6 nog geen idee wee Negan is, maar zal volgende week anders zijn:D

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ja.. dat is natuurlijk ook wel zo... dat die theorie al bij vele bekend is.

Oké, komt ie ;)
    In de strip slaat Negan Glenn dood.

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    dit is toch niet echt een spoiler meer?
    in het oude topic is het ook al voorbij gekomen wie het volgens de strip zou moeten zijn;)

4. McDsee

McDsee Niet meer actief

Oh ok dat wist ik niet. Vroeg als spoiler zodat niemand anders er last van zou hebben. Voor mij is walking dead echt helemaal nieuw. Kijk nu 5 weken dag in dag uit zonder te googlen verder. Alleen dit topic.

5. Catheny

Catheny Actief lid

1 jul 2014
    320
    34
    28
    ....
    ...
    Als Daryl er maar 1 blijft 😀

6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    oh ik snap het hoor.
    we moeten helaas nog even geduld hebben om er achter te komen wie het uiteindelijk niet overleefd.
    zolang het geen persoon van het eerste uur is vind ik het wel best:D

7. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Oeii ik vond seizoen echt niks aan, maar die laatste aflevering, en vooral dat laatste moment waren wel heftig! Ik ben een beetje misselijk nu ;) Ik ben nu erg benieuwd naar het nieuwe seizoen, al verklapt de comic wel veel. Mijn vriend is ervan overtuigd dat het in de strip zo gaat zijn als in de comic...

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Zolang het niet Daryll, Rick, of carl is kan ik er prima mee leven, tuurlijk Glenn zou even jammer zijn maar kom ik ook wel weer over heen ;)

9. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    comic en strip is hetzelfde he.. :p

10. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Haha oeps, ik bedoelde natuurlijk 'serie' in plaats van 'strip' :p Dus: dat het in de serie zo gaat zijn als in de comic.

11. McDsee

McDsee Niet meer actief

Gaat het tot nu toe al gelijk op? Of zitten er soms grote verschillen tussen?

12. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Volgens mijn vriend zijn de grote gebeurtenissen gelijk. Ik heb de comic zelf niet gelezen.

13. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij ook mega fans! :)

14. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hier ook een fan! Verhaal volgt in grote lijnen de comics, maar ze wisselen bij dit soort dingen (hoofdpersonage dat doodgaat, grote plotwendingen) wel eens van persoon en sommige personages in de serie bestaan bijvoorbeeld ook niet in de comics. Zo is er in de comicboeken geen Daryl en kreeg niet Michonne maar Andrea (die in de serie door de Governor is vermoord) een relatie met Rick.
    Dus niks is zeker, maar ik denk ook dat Glenn niet veilig is...

15. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    was het niet zo dat ze heel graag ook norman readus wilden hebben dat ze speciaal daarvoor daryl hebben gemaakt?

16. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Dat weet ik niet. ik denk wel dat omdat hij zo populair is hij nog steeds in de serie zit en ik verwacht het volgende seizoen ook nog dus, maar we zullen zien!

17. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja... Wie denken jullie dat het slachtoffer is? :-D

18. McDsee

McDsee Niet meer actief

Gisteren de aflevering gezien dat Rick met Michonne t bed deelde. Zag het niet aankomen schok er wel van. De aflevering daarvoor die vrouw met dr kinderen dood en dan hoppakee...

19. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Ik vond dat zo stom. Ik vind de soapie stukjes al niet zo tof, maar dit was wel heel erg. Én veel te snel, en veel te cheesy. Maar ja, er moet iets op het spel staan rond die Negantoestand hè?

Hier is trouwens de trailer van seizoen 7:
    Exclusieve Trailer Seizoen 7 - De beste films en series vind je als eerste bij FOX. The Best. First.

Wel pas kijken als je seizoen 6 helemaal hebt gezien.

20. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    #40 Robijn89, 30 aug 2016
    Laatst bewerkt: 30 aug 2016
    Ik zag dat van Rick en Michonne juist al lang aankomen.. Was ook verbaasd dat die blonde er toen ineens was.
    Maar mijn vriend zag het totaal niet aankomen en kan er ook niet naar kijken haha. Hij vind het ook te soaperig.

Spannende trailer, goed in elkaar gezet. Verklapt niets over wie er dood gaat en geeft toch al een kijkje in het volgende seizoen!
    Ik hoop stiekem dat het gewoon Aaron is die dood gaat.. heb ik het minste mee.

Deel Deze Pagina