Ja dat zag ik ook. Dacht eerst vogels, maar die twee vogels/auto's/weet-ik-veel bewegen exact hetzelfde.. dus denk toch niet dat het vogels waren. Ik denk eigenlijk niet dat het iets specifieks voor het verhaal was, want dan had het veel duidelijker in beeld moeten zijn geweest.
Is mij ook niet opgevallen, wel dat het green screen scene was. Maar er worden wel meer fouten gemaakt.
Het was mij niet opgevallen, zat me er bij die scene wel enorm aan te ergeren dat het er zo nep uit zag.
Ik was er ook meer mee bezig dat het er zo vreselijk nep uitzag maar idd, is het green screen, dan zou het betekenen dat ze het met opzet hebben gedaan. WD staat erom bekend dat ze stille hints geven. Aan de andere kant, een foutje is zo gemaakt. De filmgeschiedenis zit vol met foutjes waarvan je niet kan geloven dat ze zijn gemaakt.
Ik vind het trouwens ook best jammer dat het haar van enkele mannen duidelijk geverfd wordt. Kunnen ze toch ook best wat subtieler doen?
Hahaha dat heb ik ook. Wacht maar tot Negan Sheri ineens vind, dan is hij niet zo stoer meer hahahah. Ben benieuwd of Eugene nou echt zijn plek heeft gevonden of dat het een "act" is.
Dat hert was zo nep. Snapte ook niet helemaal hoe hij dat hert nu geschoten had, dat was toch gevlucht?
Ja, of het bakje is op dat beest gevallen? Rosita begint mij trouwens een beetje te irriteren. En dat Sasha mee wil doen. Maar goed anders is er geen spannende verhaal lijn. Het seizoen zal wel eindigen met dat het lijkt alsof Negan of Rick gedood gaat worden. Want het duurt wel lang allemaal. Gelukkig weer wat zombiekilling in deze aflevering.
Dat denk ik ook.. Er zullen nog maar een paar afleveringen zijn.. Ik verwacht ook dat rosita en sascha gepakt worden
Ik heb die scene net echt drie keer achterelkaar gekeken en ik zie nergens dat hert meer. Rick valt, dat hert rent weg, is niet geschoten. Dan zie je Rick die walkers neerschieten, hij kruipt naar achteren, heeft geen kogels meer en dan zie je een walker naar de grond bukken....echter er ligt helemaal niks....geen hert niks, dus is echt een hele grote fout van de makers hahahaha zie dat beest helemaa nergens meer.......lol
Rick is volgens mij stiekem een soort Hans Klok met zijn verdwijntrucjes en 'tata, hier ben ik weer, ik spring uit een doos'.
Haha!! Ik heb het net ook nog weer even goed terug gekeken. Het is dan vast op dezelfde miraculeuze manier gegaan als dat Glenn toen onder een container belande tijdens een bestorming van walkers.. Hebben jullie ook het event gekeken? Heb het niet helemaal afgezien maar ik vond het wel mooi dat ze elkaar echt als familie zien en behandelen en elkaar de ruimte geven om zich voor te bereiden op een moeilijke scène.. Zoals Norman vertelde over de scène met Beth, dat hij voor de opname 3 kwartier heeft zitten janken om de emotie goed te krijgen
Vond die verdwijn truc een beetje flauw. Alsof ze Rick laten dood gaan en alsof dat niet tijdens een cliffhanger zou gebeuren... Dit soort nep spanning hebben ze toch echt niet nodig.
Ja idd, alsof Rick nu dood zou gaan hahahah. Heb t eerste kwartier van t event gekeken en een kwartiertje na de afl. vond t erg saai ( niet de cast hoor, maar alles eromheen). De presentatoren vond ik tien keer niks. Had echt het gevoel alsof ze nooit meer terug komen naar Nederland hierna hahahah.
Misschien wilde ze hiermee laten zien hoe de relatie tussen Micchon en Rick zich aan het verdiepen is. Het event heb ik niet gezien. Nou ja, een flits en ik zag dat brave hoofd van Nicolette van Dam en ik dacht nee.