Ik keek net samen met mijn dochter naar de afl, ze had hem gemist. Viel me nu ook op dat Michone op het dak stond en schoot naar de blikjes......er geen enkele walker hun kant op kwam.....walkers kwamen toch op geluid af? Lol.... Nog een grote fout dus. Geen enkele walker die die kant op ging of zelfs op keek
Ja, dat was mij ook opgevallen. En ze kwamen ook niet af op het lawaai wat veroorzaakt werd doordat ze door het dak zakte.
Dat Morgan kwaad was dat door Richard zijn handelen die jongen gedood was, snap ik. Maar wat voor nut heeft het om 'm te wurgen waar iedereen bij staat en waarom greep niemand in?
Ik denk dat hij de Redders wil laten geloven dat ze voor hen kruipen zodat het onverwacht is als ze met die andere groepen aanvallen.
Zoiets zal het wezen. Maar vond toch wat ongeloofwaardig dat Ezekiel niet ingreep om zijn rechterhand te redden. Maar goed Richard was bereid om zijn leven te geven en tegen Morgan had hij gezegd dat Morgan weer moest moorden.
Gisteren helemaal op het einde werdt rosita buitengesloten. Waar keek ze toen zo geschrokken naar? Keek toen net even weg van de tv en kan het maar niet loslaten 🙈
Ze zag iemand staan toen ze weg rende. Ik denk dat het gewoon daryl was maar dat zij dat niet ziet ofzo.. Of dat ze zich betrapt voelde
Het leek op het silhouet van Daryl. Hoop niet dat Sasha er nu uitgaat, vind haar leuker dan Rosita.😕
Ik ook! Wie weet wordt ze gevangen genomen en mag ze een vrouw van negan worden of eugene rest gaat Door haar als vrouw te willen.. maar ja das een zwakkeling dus nog even weer een weekje wachten. Al zou het me ook niet verbazen dat we haar lot pas in de seizoensfinale zullen zien
Ik denk ook dat het Daryl was!! Vind de laatste afleveringen tot nu toe wel wat 'soft'.. ga er vanuit dat de finale echt een knaller gaat worden dus!!