Ik ben een mega fan samen met mijn zoon. Ik zag het hele Rick en Michonne gebeuren echt niet aankomen. Een beetje een rare plot twist eigenlijk. Ik had altijd het idee dat Michonne iets met Darryl zou krijgen. Alle twee best wel stoer, loners en het leek er op in vorige seizoenen. Waar ik wel van baal is dat seizoenen van top series vaker in 2 worden gehakt. Net zoals de derde deel van Harry Potter e.d. Ik vind het nergens voor nodig en de spanning gaat eruit. Maar ja..het gaat om geld verdienen.
Nou ben helemaal bij hoor! Afgesloten met de trailer poe dr staat een hoop te gebeuren. Ik hoop toch echt niet dat het Daryl is. Misschien 1 van de vrouwen? Ze mogen geen geluid maken maar als ik Maggie zou zijn en Glenn krijgt de knuppel tegen zn hoofd zou ik echt de longen uit mn lichaam hebben geschreeuwd dus denk dat hij het dan toch niet is.
Ohja. Imdb verklapt ook niet veel. 2 van de mannen zijn met films bezig die zouden een goede optie kunnen zijn dan, maar hoeft niks te betekenen.
Klopt ! Norman had auditie gedaan voor de rol van Merle. Ze hebben Daryl speciaal ontworpen om Norman toch mee te laten spelen en wat ben ik daar blij mee haha
ik wordt nu wel heel nieuwsgierig hoor! helemaal nu ik steeds de preview van het nieuwe seizoen voorbij zie komen op fox. nog 5 weken dan hebben we de eerste aflevering weer gezien!
Oeh waarom dan??? Ik had ook al een topic geopend en dit over het hoofd gezien, Super veel zin in het nieuwe seizoen!! Ik denk trouwens toch Glenn
glenn is het niet.. zag vandaag een filmpje van fox op fb en daar zit ie gewoon nog in. maggie ook. je ziet er een paar ook niet
Zie je Abraham ook? Ben bang dat hij het dan is.. Aangezien het er op leek dat hij weer op stond na de eerste klap, en hij wel iemand is die terug vecht.
Welk filmpje bedoel je da want wat ik voor filmpje op Fox Facebook zie ... Dat zijn nl allemaal oude beelden. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze zo iets groots zo zouden weggeven
Geen vrouw, want dat doet Negan niet, volgens velen. Al had ik het idee dat het misschien over Michonne zou kunnen gaan (als Ricks 'right hand'), maar misschien is het eerder Daryl, aangezien Negan het heeft over een 'right hand man'? Daryl had ook een beigekleurig kleed om zich heen, en zoiets zag ik in het nieuwste filmpje van FOX ook liggen bij het bloed... In dat filmpje zit er ook een bloedspat op de rechterkant van het gezicht van Rick, en rechts van hem zaten Maggie, Abraham, Michonne, Daryl, Rosita en Glenn. Dus volgens mij is het sowieso een van hen. Ik ga voor Daryl of Abraham... Een vrouw lijkt me onwaarschijnlijk en volgens mij hoorde ik Glenn huilen op het laatst.