Ik wacht tot vanavond 22.00. Kan niet wachten. Durf fb niet te openen vandaag want heb wat amerikaanse fanpaginas geliked dus die zullen wel spammen wie er dood is 🙈
Wij hebben het opgenomen en gaan kijken zodra de jongens slapen. Heb vanavond nachtdienst dus de aflevering van 22 uur kan ik niet afkijken.
Ik heb ook de spoilers gelezen ( te nieuwsgierig ) ben erg benieuwd naar de aflevering hihi Wie heeft de strips gelezen ? Ben namelijk stik benieuwd naar de strips.
Mijn man heeft ze allemaal gelezen en zegt dat ik dat ook eens moet doen maar meh... Ik hou het wel op de serie
Wauw heb hem ook net gezien. Had bewust geen spoilers gekeken. Wat een heftige aflevering. Ben wel meteen benieuwd naar de rest van het seizoen
Oooo jullie maken me zo nieuwsgierig! Ik heb ook alle fb meldingen die spoilers kunnen geven uitgezet. Vriendin van mij zei dat ze helemaal van slag was en raadde me een emmertje aan met kijken. Hopenlijk wil mijn dochter vanmiddag een lang dutje doen
Heb er ook zin in!! Ga m vanavond kijken 22.00 uur. Maar wie zegt dat diegene ook dood gaat die Negan gaat neer knuppelen? Waren wel wat klappen op het einde maar wie weet overleeft ie het gewoon??
Als je schedel ingeslagen wordt, denk ik niet dat je het overleeft... Ik ga er wel vanuit dat degene die geslagen wordt ook dood gaat.
Als je de aflevering gezien hebt weet je wel zeker dat diegene die neergeknuppeld wordt dit echt niet kan overleven
Mijn dochter appte net.....mam hoe was t.....ik zei je gaat huilen......ze zit nu nog op school zodra ze thuis is gaat ze kijken....Ik moet t kwijt aan iemand!!!
Ohh ik heb ook net ff een kwartiertje gekeken, maar damn ging bijna over mn nek.. t was echt ranzig. vanavond als de jongens liggen de rest maar kijken