the walking dead #2

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door cactusje, 15 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ja geloof dat morgan zich daar bij aansluit.
    daar zullen we binnenkort denk ik wel meer van zien en hoe het carol vergaat..

2. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dus;

Ik had ook al op de FB van TWD gelezen wat er ging gebeuren (bewust dus, ik heb gewoon zo weinig geduld ;) ) en had ook gelezen dat er veel mensen reageerden dat ze het echt 'te goor' en 'misselijkmakend' vonden...
    Tjah... Wat had je verwacht???
    We wisten dat er iemand (minstens 1 :p ) aan ging... Dat het niet met vergif op beschuit met muisjes ging zijn hadden we al een beetje kunnen denken, toch? ;)

Wat mijn man en ik wel beiden vonden wat dat deze aflevering ook perfect aan het einde van vorig seizoen kon vertoond worden.
    Ik weet nog hoe we zooo meeleefden toen andere personages het loodje legden omdat we er al zo veel weken mee meeleefden...
    Remember Glenn toen hij daar een tijdje terug zogezegd opgegeten werd aan die vuilnisbak... Toen zat ik echt op de bank 'neeeeee!'
    En nu...
    Omdat er zo veel tijd tussen zat miste ik de emotionele band een beetje, zeg maar...
    Snappen jullie?
    Ik zou het veel erger gevonden hebben toén omdat we al zo veel weken/maanden meegeleefd hadden en echt nog in die flow zaten...
    Klinkt raar maar kan het niet zo goed verwoorden ;)

Trouwens; het is allemaal Maggie's schuld, toch?
    Zij moest er zo nodig op uit ;)

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ja die man met die tijger heb ik ook gezien.. met van die grijze dreadlocks toch? Ben benieuwd.

4. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

I don't blame Maggy......ze was er slecht aan toe en moest echt naar een dokter gebracht worden. Ze was (of nog steeds?) zwanger, dus ze wilde alles op alles zetten om haar te helpen.....daar zijn ze familie voor. Ze zal zich wel schuldig gaan voelen denk ik.

Als t goed is zien we volgende week de nieuwe community the kingdom met ezekiel en zijn tijger. Daar zijn carol en morgan.

5. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik snap wat je bedoelt.
    Ik zei dat gisteren ook tegen mijn vriend: toen ik vorig seizoen dacht dat Glenn dood was zat ik echt te huilen, nu had ik me er op voorbereid dat het zou kunnen.. dus was de shock minder groot.

6. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Haha ik dacht precies hetzelfde, bij de eerste dacht, oke daar kan ik mee leven.

7. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zoals vele hier zegge. Nr1 kan ik mee leven nr 2, i cry my eyes out!!!

Maar the walking dead zou the walking dead niet zijn en Rick zou Rick niet zijn als hierop ook weer plan bedacht word om die gestoorde dude te killen

8. McDsee

McDsee Niet meer actief

Not today, not tomorrow but Rick will kill him!:D

9. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Hier precies dezelfde reactie. Was het in de finale gebeurd, had ik echt de hele zomer in rouw proces gezeten, maar nu deed het mij in beide gevallen te weinig. Vond het meer ranzig dan emotioneel. Maar de makers hebben zelf die fout ook toegegeven en hebben gezegd nooit meer zo'n cliffhanger te maken.

Ik ben wel benieuwd naar die ene vage griet in Alexandria (kom even niet op haar naam) en of zij de groep naar Negan heeft gebracht..

10. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Ja ik snap je helemaal.
    Wat mij betreft is er ook eigenlijk maar 1 manier om een serie te kijken en dat is alles achter elkaar. Dan zit je er echt helemaal in en leef je echt mee met de personages. Ik heb seizoen 1 t/m 5 achter elkaar gekeken en vorig jaar seizoen 6 elke week op TV.... Met 1 aflevering per week vindt ik het ook al minder boeiend.
    Ik denk dat wij alle afleveringen gaan opnemen en ze dan pas daarna allemaal achter elkaar kijken. :D....
    Die eerste moest ik wel gewoon ff zien..

:D

11. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Zo, ik kan weer hier meelezen (was te bang om spoilers te lezen dus heb dit topic niet eerder durven te openen :p)!

Vond het een geslaagde aflevering, met geweldig acteerwerk van Andrew Lincoln en JD Morgan (nu even iets minder, maar ik vind hem toch zo'n leuke vent). Ik heb alle spoilers kunnen vermijden, dus het was echt wel even een verrassing dat Glenn alsnog gelucilled werd :$. Wel prachtig in lijn met de comics, het zou ook wel heel gek geweest zijn als ze zijn comicdood aan iemand anders hadden gegeven. Abraham verbaasde me in die zin ook niet. Het stukje met Carls arm deed me dan eerlijk gezegd meer, maar bijvoorbeeld Hershells dood vind ik nog steeds veel heftiger dan deze.

Sowieso was het ook wel weer tijd dat er iemand van de familie dood zou gaan, dat houdt én de spanning erin én maakt het een stuk realistischer. En daarnaast, wat hadden ze verwacht, een stuk of 30 man in hun slaap vermoorden zonder tegenactie van Negan? Ok, hij is echt een sadist van hier tot ik weet niet waar, maar dat maakt het wel interessanter :p

Ik lees de comics ook, maar was gestopt een stuk of 10 uitgaven na deze aflevering. Over een paar weekjes mag ik van mezelf weer verder lezen :)

Maar iets zegt me dat dit een tof seizoen gaat worden!

12. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Vage Griet? ... Wie bedoel je.......

13. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Enid bedoel je? Die heeft hier volgens mij niks mee te maken, Rick ging namelijk zelf op zoek naar Negan om er een eind aan te maken.

14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik vond het een goeie aflevering! Goed gemaakt! Dat gezicht van Glenn, dat oog jeetje...

15. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Dat vond ik wel goor om te zien ja! Dat de schedels ingeslagen werden wel wat minder, maar hierbij keek ik even weg.

16. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Ja dat heb ik ook, na een lange afwezigheid voel ik me 'minder verbonden' met een serie. Eigenlijk heel jammer, maar dat zorgt er ook weer voor dat ik met enige afstand naar deze -toch wel heftige- aflevering kon kijken.

17. jayenriv

Wat ik wel heel tof vond was Abraham's goodbye naar sascha.....een peaceteken voordat hij doodging.

Ik las net dat ze voor Glenn zijn dood een gat hadden gegraven voor zijn hoofd. Dit, zodat hij zijn arm echt kon bewegen. Lig je daar dan, met je hoofd in een gat. Ik zou het doodsbenauwd krijgen lol....

18. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.941
    113
    Vrouw
    Nou dan rouw ik maar in mijn eentje om abraham boehoe... :)

Top aflevering, heftig, bloederig, spannend, emotioneel..
    Ik denk dat we een topseizoen krijgen!

19. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik doe mee hoor ;)

20. jayenriv

Deel Deze Pagina