Ik heb vernomen van vriendin in de US: het is een goeie weer maar wel met een enoooooorme cliffhanger..... Dus lang wachten tot oktober boehoe
Heb hem net gezien en man man man wat spannend en inderdaad een serieuze clifhanger, het wachten tot oktober is begonnen:x
Wij gaan ook dadelijk kijken, ben benieuwd!! Baal er nu al van dat we weer zo lang moeten gaan wachten
Heb die beschrijving gelezen die hier eerder stond maar klopte toch niet helemaal..? Geen beth of tyreese gezien namelijk?
Klopt, heb ze ook niet gezien, die beschrijving (wat ik had gevonden trouwens haha) klopt dus niet helemaal..
Hahaha, valt nog mee. Ik ben ook fan van Sons of Anarchy. Die hebben een stop van 11 maanden!! (ivm zwangerschap van 1 van de hoofdrolspeelsters) Wordt je helemaal gek van het wachten. Die cliffhanger was namelijk nog veel extremer!!
Ik vond deze al extreem genoeg je wil nu graag weten hoe het daar ga lopen maar dan moet je wachten tot okt en dan ben ik nog eens 11 dagen op vakantie ook dus nog langer wachten
het word inderdaad lang wachten ben zo benieuwd naar wat er gaat gebeuren in seizoen 5. heb wel al ideeen, maar houd me nu even koest. nog niet iedereen van ons hier hebben t gezien, maar hoe dan ook, hij was echt fantastisch, oh SOA heeft dus 11 maanden stop ? ok, ik heb de laatste episode wel al staan maar nog niet bekeken (weet wel al wat er beetje gebeurd) maar vriend niet