Ik vond hem weer goed. Zat alleen met plaatsvervangende woede toen Lizzie die hand bij Judith over haar mond deed Maar godzijdank Carol terug!! Hoop alleen dat Daryl en Beth hun vinden, want volgens mij liepen zij de andere kant van het spoor op. Ik had trouwens met die 3 nieuwe gelijk weer zoiets van: nee he, krijg je straks de volgende psycho mensen. Zit daar niet zo op te wachten eigenlijk
Nou idd dat kind met dr hand op judith haar mond. Ik vertroue dat meisje zowizo niet. Zij was t dus ook die die ratte voerde en die dat konijn i de gevangenis had opengemaakt. Je zag haar laatste afl ook die konijntjes in 3e snijden. Waarom?
Ik vond het een heftige aflevering vooral door wat en allemaal rond Judith gebeurde. En die mensen zullen vast wel een volgende groep psycho's zijn. Anders wordt het ook saai
Dat is waar. Toch vraag ik me af waarom. Is het omdat ze die walkers wil voeden? Want dat zei ze regelmatig. Het zijn ng steeds mensen enzo. Iemand hm alweer gezien. Ik vond t echt super spannend!! Dnk dat vlgende week rick en judith weer herenigd worden. Volgends mij is die snorremans wel ok. Alleen die groep waar rick op stuitte spoor van geen kant. Wat een geluk had hij.
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van die scientist. En uhm valt het jullie ook zo op dat die huizen nog zo schoon uitzien nadat ze al zeker 2 jaar niet meer bewoond worden.
Vond het een goede aflevering Nee valt me niet echt op, het enige wat ik af en toe eens mis is wat stof maar gisteren zag ik toevallig wel spinnenwebben hangen op het plafond..
Dat waren ook de eerste spinnenwebben die ik gezien heb tot nu toe hoor. Maar inderdaad een goeie aflevering weer.
Zou iemand mij die site kunnen pben waar ik hem kan zien...ik kan namelijk nooit naar Fox kijken dus heb alles beetje gemist
Had Carl nou weer 2 schoenen aan? Zo ja, hoe komt hij daaraan? Hij had toch 1 achtergelaten in die kamer bij die zombie
Nou die zal die wel in een ander huis gevonden hebt lijkt me logisch? Niet alles kan in beeld gebracht worden natuurlijk..
Ik vind de serie steeds leuker worden. Vannacht weer heerlijk gekeken toen ik niet kon slapen. Het was weer spannend! De details van schoenen neem ik maar met een korreltje zout
Carol was niet verdwenen maar uit de gevangenis gezet. Ze zeitegen thyresse dat ze gezien heeft wat er gebeurd was en toen hem en de kinderen achterna was gegaan maar ze uit t oog was verloren. Blijkbaar is ze in de buurt van de gevangenis gebleven nadat rick haar dr uit had gezet.
Wat was dit een saaie aflevering. Leuk om wat meer over Darryl te weten maar als ik bedenk dat we nog maar 4 afleveringen te gaan hebben dit seizoen...