Ik snap even iets helemaal niet. OF ik heb helemaal niet goed opgelet en/of ben heel dom OF er klopte iets niet aan mijn download. Het gaat om de aflevering van vorige week, dus niet die van gister (die ik nog niet gezien heb). Het begon ermee dat er een donkere man alleen door het bos zwierf, je zag hoe hij zombies ontweek en hoe hij op een dak sliep etc. Op een gegeven moment liep hij op de weg, toen hoorde hij achter zich een geluid en kwamen Daryl en Glenn er aan. Daryl op een motor en Glenn in een auto. Ze vroegen hem wie hij was, hoeveel walkers hij had gedood en hoeveel mensen, en uiteindelijk of hij met hen mee ging. Daarna begon de aflevering. Maar toen zag ik er helemaal niets van terug en toen dacht ik: he??? Ik was net zo blij dat Daryl en Glenn blijkbaar bij elkaar gekomen waren en ik dacht dat de aflevering daarover zou gaan. Maar toen kwam er iets heel anders ?
Dat is dezelfde donkere man die bij maggie is, je ziet hoe hij leefde voordat hij bij de prison groep kwam.
Dat daryl en glenn bij elkaar waren was een terugblik hoe ze hem vonden en bij de groep kwam. Ik vond de aflevering van gister echt heel erg goed! Heel goed neergezet. Einde was echt emotioneel en bizar.
Aha. Dus die Bob die ze vonden was dan inderdaad wel dezelfde Bob als waar de aflevering over ging? Want ik vond ze wel een beetje op elkaar lijken maar ook weer niet, haha, niet goed opgelet dus die aflevering diende dan o.a. om wat meer van zijn persoonlijkheid te laten zien met die terugblik erbij.. Nog iets... Sasha zocht Tyreese, maar is dat nou haar vriend of haar broer of gewoon een vriend? Hihi....
Bah mocht Lizzie helemaal niet, raar kind. Moet nog aflevering zien maar jullie hadden me zo nieuwsgierig gemaakt dat ik beetje gelezen heb.
Niet verklappen. Kindjes zijn naar school, baby ligt op bed. Ik heb al wel een vermoeden, dus ga nu snel verder kijken!!
waaah ik moet de aflevering nog zien (morgenavond op FOX) maar ik kon door de berichten hier mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb even gelezen wat er in de aflevering gebeurd.... dat zag ik echt niet aankomen! HEFTIG!