Inderdaad. De serie is gebaseerd op stripboeken (comics) van The Walking Dead. En deze zijn een stuk heftiger/bloederiger dan de serie. De serie volgt niet geheel de stripboeken hoor, maar een groot deel wel.
Komt er ook weer een Seizoen 5 weten jullie dat. of wordt het echt nog 2 afleveringen en dan voor altijd afkikken.
ik vond lizzie maar een naar een kind, wel een leuk kind (de actrice) maar de rol naar, vooral de dood van haar zusje vond erg jammer, en oke ik vond ook beetje zielig toen lizzy zo doordraaide met die walker waar mee ze tikkertje speelde die werd vermoord, toen dacht ik ja hoor die is echt psychisch ziek die brand was denk inderdaad van die hut van daryl en beth, ik zelf denk dat ze heel dichtbij elkaar zijn, de spoor is bijna in alle aflevering wel gezien geweest, bovendien is daar alles sowieso heel dichtbij, zelfs de oude dorp van rick en lori en carl is dicht in buurt, en natuurlijk de stadje van the governor, ben het even kwijt, dus nee is allemaal dichtbij, uiteraard wel een grote gebeid met veel dorpjes en dergelijke. waarom geen mobiel tja, ik denk dat als je zo rond loop je mobiel ook weleens leeg raakt en als je op vlucht slaat als zo,n tank de gevangenis aanvalt dan denk je denk niet even nou laat ik snel me lader pakken en me mobiel, hahah. voor de rest heb ik dat aflevering 15 en 16 wat spannender brengt, aflevering 14 vond ik ok, aflevering 13 toch wel wat minder, ik ben vooral benieuwd naar hoe de groep op elkaar gaat reageren als ze elkaar weer tegen gekomen in die andere kamp en vooral op die nieuwe leden, die abraham, die pot (sorry naam kwijt) en die eugene en die vriendin van abraham, het is toch heftig allemaal, wel ben ik blij dat baby Judith nog leeft
Oh oke wist niet dat er ook stripboeken van waren.. Dacht dat je de korte episodes bedoelde die er ook zijn. Ik heb ze overigens nog niet gezien maar las het op mijnserie.nl
Ik denk ook dat ze helemaal gene elektriciteit meer hebben. Als er al bijna 3 jaar niks aan onderhoud wordt gepleegd dan houdt het een keertje op met de elektriciteit. En een spin of dat wist ik nog niet. Ga eens googlen.
Ik vond het ook al zo apart dat er gas was in dat huisje, maar er kon natuurlijk een gasfles in dat keukenblok staan. Het zou me trouwens niets verbazen als ze bij dat Terminus aankomen en dat dan blijkt dat dat helemaal niets is. Dat het een verlaten spookplek is ofzo. En dan zitten ze allemaal zo van: oh nee he! *einde van het seizoen*
Ik zag net ergens een link naar een preview van de 2 laatste afleveringen, maar die kon ik niet zien vanuit NL :x Wat wel interessant was; de theorieën van de mensen die op die pagina gingen schrijven o.a. dat Terminus een plek was voor kannibalen en dat Beth geofferd gaat worden. hihihihi
AAAhhhh ik moet wachten tot dinsdag want dan zend Fox het pas uit....en dat wachten duuuuuuurt heel lang!
Ik ga vanavond kijken ben zo benieuwd Zijn gisteren vergeten Grimm te kijken *zucht* Ook een aanrader trouwens