The walking dead s.4

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door HooyoShimbir, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hmm ik was die laatste aflevering juist me kapot aan het ergeren aan Hershell. Had zo helemaal fout kunnen lopen door die langzame acties van m. Vl was het niet met me eens hihi

2. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Hier zat ik ook al te juichen voor Hershell, helemaal stoer :D.
    Ik hoop niet dat Glenn het loodje legt, waar hebben jullie dat gelezen? Ik kan alleen vinden dat hij in de comic books dood gaat maar dat zou de gouvenour ook al moeten zijn nu.

3. Marieke4mei

Ahh die man is niet zo snel:p. Voor zijn leeftijd toch maar alles geregeld, ik ben fan:p

4. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

De serie en comics lopen sowieso niet gelijk, want in de comics leeft Andrea, en gaat Carol dood en niet Sophia, Andrea krijgt geloof ik zelfs dan een relatie met Rick.
    Daryl bestaat trouwens ook niet in de comic :p

Mijn nicht stuurde een sms over dat Glenn dood zou gaan in het ''volgend'' seizoen, weet dus niet of ze nou seizoen 4 of 5 bedoelde. Was er om eerlijk gezegd ook wel boos om, ze weet dat ik seizoen 3 nog niet eens helemaal gezien hebt en komt ze met dit soort spoilers aan, ja dit zijn dingen die ik liever zelf lees dan dat ik dat weer van haar moet horen >.>

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Tja, Glenn dood... Ik denk dat je er rustig vanuit kunt gaan dat in deze serie IEDEREEN dood kan, behalve Rick misschien :D. Vroeger dacht ik nog 'nja, de kinderen zullen wel veilig zijn, en Shane en Rick en Lori en Andrea, enzv... Dat maakt het wel extra spannend. En joepie, the gouvernor! Waarom vinden jullie het niet leuk dat hij terug is? Hij was zo heerlijk gemeen ;).

Maarreh, er gaan altijd wel geruchten over wie er dood gaan, maar ik zou het gewoon lekker afwachten.

6. Marieke4mei

Ja natuurlijk mag er af en toe wat vastere castleden uit om het wat meer sensatie te geven... Maar van sommige moeten ze gewoon afblijven:p

De gouvenour was een tikkie te gestoord voor mijn smaak. Ik vind het wel fijn als de slechterik toch nog een beetje sympathie kan opwekken.

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Mee eens ik vind Glen zo'n schatje.....

8. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Heb 3 weken geleden ontdekt dat The walking dead bestaat en mijn vriend heeft gelijke alle delen van het internet gehaald :D

Dus ik ben helemaal up to date, alles gezien in 3 weken, ik droom er zelfs van ;)

Ik vind het wel jammer dat Carol weg is, had eigenlijk wel een beetje verwacht dat zij een relatie met Daryl zou krijgen... :D

En vond het jammer dat seizoen 4 gelijk al alles geregeld was in die gevangenis (varkens, paard, plantjes etc.). Ik had wel willen zien hoe ze dat hadden geregeld :) En ook gewoon zien hoe alles goed kan gaan, haha!

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Glenn zou ik ook heel erg vinden hoor. Die hoort er echt bij! :)

10. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

En Daryl! :D Vind het wel jammer dat Carol weg is, ben benieuwd wat er verder met haar gebeurd dan :O waar ze heen gaat enz?

Michonne vind ik ook echt badass :D snap werkelijk niet dat mensen haar irritant vinden, ik vind haar juist tof! :D

11. jupke

jupke Niet meer actief

Ik ben n paar wkn weg geweest en had de UPC zó ingesteld dat TWD opgenomen zou worden.

Hij heeft t niet 1 keer gedaan! Grrrr

Iemand enig idee óf en wanneer het een keer herhaald wordt?

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik snapte toch 1 ding niet hoor ;) Bij dat hek stonden heeeel veel walkers. Ze duwden zo hard dat dat hek omviel. Vervolgens gaan Rick en Carl ze doodschieten.. klaaaar. Maar het waren er toch Heel Erg Veel? Plus ze gingen met van die automatische geweren schieten = heel veel lawaai = nog veel meer walkers aangetrokken. Hoe kunnen ze ze nou allemaal doodschieten met z'n tweetjes? En dat hek stond nog steeds open toen ze klaar waren. Maar goed, misschien denk ik wel te ver door :D

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Fox herhaalt seizoen 4 in december voor degene die nu nog seizoen 3 volgen op dinsdagavond.

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja plus het feit dat ze dit toch al veel eerder konden doen??

15. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Nee want ze moeten kogels besparen en zo min mogelijk geluid. Nu kon het niet anders.

16. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik lees niet teveel mee. Ik ben seizoen 2 aan het kijken.
    Maar ik heb dus serieus al 2x een nachtmerrie gehad he. Ik voel me echt een kneusje hahaha. Kijk altijd probleemloos naar bloederige films maar deze serie krijg ik echt rare dromen van.

Dan komen die walkers hier en mlet ik me met mijm zoontje opsluiten in dr badkamer..zonder eten. Mijn vriend foetsie. En mijn kereltje huilen van de honger....zucht...en ik weer wakker liggen daarna :p
    Toch ga ik straks als de kleine even slaapt weer een aflevering kijken :D

17. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

En ze gingen de bus parkeren voor t gat in het hek zeiden ze miss dat daardoor geen nieuwe walkers binnen konden komen?

Sneakpeek over de governor. Nou hij is nog net zo evil!

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja kogels bewaren snap ik wel maar die situatie bij het hek was ook niet veel langer houdbaar. Het zat er toch aan te komen. En dan konden ze het hek ook beter repareren.

19. Marieke4mei

Ik hoop dat ze de gevangenis als verloren gaan beschouwen. Wel spannend als ze weer de weg op gaan.

20. Marieke4mei

Heeft iemand wel eens het spel gespeeld van the walking dead? Ik twijfel of ik die ga halen.

Deel Deze Pagina