Wauw die man is echt gek geworden, snap af en toe niks meer van die man maar hij is nog steeds slecht das wel duidelijk alleen nu op een andere manier??
Mwah, ik vind m qua gekheid nog aardig hetzelfde, vroeger had ie walkers in een aquarium, nu in een meer .
Haha ik zei tegen mn man hij houdt echt van om walkers jn water te hebben. Crazy Baal zooooo dat volgende week de laatste weer is kan daar echt boos om worden (enige serie die ik volg lekker kansloos dus)
moet zeggen dat ik de afleveringen nu echt een stuk minder boeiend vind dan vorig seizoen, weet niet goed waar dat aan ligt... Maar eenoog bri is en blijft een gekkerd. Brrr engerd.
Dit topic maar even ontweken omdat we gisteren pas de laatste aflevering hebben gezien... Stoute gouvenour Ik moet hem nageven, hij is wel inventief zo met dat meer.
Och heden, wie verzint zoiets nou weer Is dit alleen bij Fox of ook in Amerika? Wij kijken gelukkig nog niet, wachten tot het hele seizoen is uitgezonden is en willen dan alles achter elkaar kijken. Maar dit betekend dus dat we nòg een extra half jaar moeten wachten.. Tsjongejonge
Ben heel benieuwd. Zag op fb al wie dr 1 is die doodgaat... Wel heel jammer als belangrijke figuren dood gaan zeg