Dat hoop ik niet.. Ze volgen lichtelijk de comic en dan sneuvelt hij ook. Er zal wel een nieuwe slechterik komen maar zijn verhaal is nu wel klaar. Hopelijk..
De gouvernor is dood hoor, ik heb interviews met de acteurs gezien over het afscheid op de set van de acteurs die Hershel en the gouvernor speelden.
Ben ik dan echt de enige die de gouvernor leuk vond? Ik bedoel, wel een ongelofelijk psycho natuurlijk, maar dat vond ik juist heerlijk. Ook een beetje saai als ze met z'n allen rond het kampvuur gaan zitten knuffelen Moet wel zeggen dat ik Shane ook leuk vond, dus misschien ben ik wel gewoon raar
aan de ene kant vind ik het ook wel jammer want dat maakt de serie juist leuk... maar er zal wel weer iemand anders komen denk ik
Ik vind het ook best wel jammer want hij maakte de serie wel een beetje ook al kon ik hem echt niet uitstaan hahahaha
Volgens mij heeft iedereen wel een haat/liefdes gedachte over de governor haha XD niemand kon hem uitstaan maar ze vonden hem wel leuk als evil character en juist de serie zo interessant maakte XD
Misschien heeft Tyreese ook wel Judith gepakt? Omdat hij werd gered door die kinderen en toen weer achter hen aan ging. En hij had ook wel wat bloed toch? Tja er waren er trouwens wel meer gewond. Dus ik denk dat ze nog wel leeft. Maar hoe ze elkaar idd gaan terugvinden en overleven? Spannend!