ik heb 3 nog niet gezien dus heb geen flauw idee hoeveel dat er waren ik dacht 12 haha Guess I was wrong haha XD
Voor diegene die alle seizoenen opnieuw willen kijken - of er aan willen beginnen - vanavond op de nieuwe zender FOX (op ziggo kanaal 11; andere providers weet ik niet). In de planning staat ook dat ze seizoen 4 gaan uitzenden. Ik heb alle seizoenen al 2x gezien maar ik ga er toch weer voor zitten!
oooh cool, dat ga ik zeker weer kijken met mn man! We vinden t helemaal leuk, en niet echt eng, maar meer spannend. Benieuwd wat er nog meer gaat gebeuren allemaal!! Super leuke serie.
Ik kijk ook, kan deze serie wel 100x zien hahaha Oei pas om 23.50 dat ga ik niet redden na al 1 slapeloze nacht
Ik kijk die serie nooit meer!!! Ik wou zappen op tv en ik was stom ?genoeg om tegen mn vriend te zeggen dat the walking death erop was. Pfff bij het allereerste beeld zag ik ineens die hele serie in mn gedachten voorbijkomen . Ik kreeg hartkloppingen, voelde mn bloed door heel mn lijf gieren brrrrr! Die serie is te goed gemaakt. Ik ben echt erg! Haha ik schaam me er zelfs voor, ik heb zelfs op YouTube gezien hoe ze die make up deden bij dat meisje, die eerste zombie? Knap meisje in het echt hoor haha!
norman reedus, gaat wel... hij heeft zo van dat slappe haar... geef mij maar die andere weet even zijn naam niet meer.... die met lori had voor haar man terug kwam... help me hahaha
Shane Ik vind er niet echt een knappe man in zitten. Maar als ik dan toch moet kiezen, ga ik voor Rick